شائبه ممنوع التصویری گوینده بخش خبری تلویزیون ایران +ویدئو، عکس

© AP Photo / Ng Han Guanرسانه های اینترنتی چینی بدون اجازه دولت حق انتشار خبر را ندارند
رسانه های اینترنتی چینی بدون اجازه دولت حق انتشار خبر را ندارند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یکی از گویندگان قدیمی بخش خبری سازمان صدا و سیمای ایران به دلیل اظهار ارادت به خواننده‌ی ایرانی خارج نشین به حالت تعلیق در آمد.

به گزارش اسپوتنیک، محمدرضا حیاتی گوینده پیشکسوت خبر تلویزیون ایران درباره واکنش صدا و سیما به صحبت‌ها و ابراز ارادتش به دو هنرمند ایرانی به نام‌های محمدعلی فردین و ابراهیم حامدی معروف به ابی عنوان کرد از سازمان با من تماس گرفتند گفتند فعلا نیایید و من هم گفتم چشمم.

View this post on Instagram

A post shared by تاپ ترینهای روز (@top10rooz) on

ایشان در شرح این ماجرا و پاسخ به این اتفاق گفت: «عرض کردم من که بازنشسته شدم و همان موقع هم قبل از دستور شما تقاضا کردم اگر امکان دارد دیگر نباشم. اگرچه مردم و صدا و سیما را دوست دارم و دو سوم عمرم را در صدا و سیما گذرانده‌ام. و بعد از بازنشستگی به دعوت خود مسئولان سازمان که لطف کردند و گفتند باید باشم، کارم را ادامه دادم. هر وقت هم تشخیص دادند که نباشم، می‌گویم چشم. خدا شاهد است ظاهر و باطن من همیشه همین بوده است و اصلا روی دیگر ندارم که می‌گویند حیاتی می‌خواهد آن را نشان دهد.»

View this post on Instagram

A post shared by Tva تیوا تلویزیون اینترنتی (@tva_play) on

کاربران بسیاری از این اتفاق ابراز تاسف می‌کنند و عنوان می‌کنند از این پس جای خالی آقای حیاتی را در بخش خبری حس خواهند کرد. این کاربران معتقدند او حرف‌های مردم را زده است و ممنوع‌الکاری وی رفتاری کاملا غیرمنطقی است. کاربرانی نیز به تندی از صدا و سیمای ایران که باب میل افرادی خاص است انتقاد می‌کنند و عنوان می‌کنند چرا باید به این شکل افراد باتجربه را کنار گذاشت، این کاربران اما با روحیه دادن به آقای حیاتی از او حمایت می‌کنند. جمعی از کاربران نیز با کنایه عنوان می‌کنند وقتی گوینده خبر باشی و از حقیقتی بگویی که برخی تمایل به شنیدن آن ندارند، از کار برکنارت می‌کنند.

گروهی از کاربران به روبوسی ابی با گوهر خیراندیش و حضور وی در جشن ازدواج دختر این بازیگر پیشکسوت اشاره می‌کنند و معتقدند وقتی با این وجود خانم خیراندیش ممنوع‌الکار نشد، چگونه آقای حیاتی با یک تعریف و تمجید ممنوع‌التصویر شده است؟! این کاربران این اتفاق را تنها بهانه‌ای برای کنار گذاشتن این گوینده قدیمی و با تجربه عنوان می‌کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала