زاخارووا: ادعاهای آمریکا مربوط به دخالت روسیه افسانه است

© Sputnik / Valeriy Melnikovزاخارووا: ادعاهای آمریکا مربوط به دخالت روسیه افسانه است
زاخارووا: ادعاهای آمریکا مربوط به دخالت روسیه افسانه است - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه به ادعاهای مربوط به دخالت روسیه در ناآرامی های ایالات متحده واکنش داد.

به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه، در مصاحبه با روزنامه كامسامولسکایا پراودا گزارش های مربوط به دخالت های روسیه در ناآرامی های آمریكا را افسانه توصیف كرد.

سرکوبگری آمریکا و فهرست بلند معترضین   - اسپوتنیک ایران
گزارش و تحلیل
سرکوبگری آمریکا و فهرست بلند معترضین  

زاخارووا بیان داشت: همانطور كه ​​بعضی از نمايندگان حزب دموكرات آمريكا اعلام كردند، روسها، كرملين و روسيه در پشت اعتراضات آمريكا هستند، به اين معنی است كه به مردم خود احترام نمی گذارید و آنچه را كه اتفاق می افتد درک نمی كنيد.

در عین حال، این دیپلمات خاطرنشان كرد: سیاستمداران روسی بارها از همكاران آمریكایی خواسته اند كه قبل از "سخنرانی در مورد دیگران" به امور داخلی خود بپردازند.

زاخاروا در پایان گفت: این مسكو بود كه سالها در مورد مشكلات پنهان شده توسط مقامات رسمی آمریكا، به ویژه در زمینه حقوق بشر، نژادپرستی در ایالات متحده صحبت می كرد.

اتهامات علیه روسیه

پس از ناآرامی ها در ایالات متحده، سوزان رایس مشاور سابق ریاست جمهوری در امور امنیت ملی گفت: مسكو می تواند پشت خشونت های این حوادث باشد؛ با این حال این سیاستمدار هیچ مدرک و واقعیت خاصی ارائه نکرد. سپس وزارت خارجه روسیه بیانیه رایس را یک کازار جدید آمریکایی با موضوع "مداخله روسیه" دانست.

آناتولی آنتونف سفیر روسیه در آمریكا، نیز در پاسخ به این اتهامات، آنها را "مزخرف و گزافه گویی" خواند.

علاوه بر این، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا، همچنین از CNN به دلیل مصاحبه زنده با مارک مورالین شهردار سابق نیواورلئان، انتقاد كرد، كه گفت روسیه می تواند در این اعتراضات دست داشته باشد، زیرا "عوامل مسكو" در انتخابات 2016 ظاهراً وانمود كردند كه "فعالان سیاه پوست" هستند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала