وضعیت حساب سفارت ایران در توییتر هنوز نامشخص است

© AP Photo / Matt Rourke, Fileوضعیت حساب سفارت ایران در توییتر هنوز نامشخص است
وضعیت حساب سفارت ایران در توییتر هنوز نامشخص است - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سخنگوی سفارت ایران در روسیه: توییتر هنوز حساب سفارت ایران در روسیه را رفع تعلیق نکرده است.

به گزارش اسپوتنیک، سخنگوی سفارت ایران در روسیه گفت: توییتر هنوز حساب توییتری سفارت ایران در روسیه را رفع تعلیق نکرده است.

وی افزود: "ما بعد از مسدود شدن این حساب کاربری درخواست‌های متعددی برای این شرکت ارسال کرده‌ایم اما تا به امروز این حساب کاربری هنوز مسدود است."

اصرار ترامپ بر ترویج خشونت در توییتر - اسپوتنیک ایران
گزارش و تحلیل
اصرار ترامپ بر ترویج خشونت در توییتر

پیش از این منابع خبری گزارش داده بودند شرکت توئیتر حساب کاربری سفارت جمهوری اسلامی ایران به زبان روسی را مسدود کرده است. این اقدام یک روز قبل از برگزاری مراسم روز جهانی قدس صورت گرفت. بخش رسانه‌‌ای سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسکو ضمن تأیید این مطلب اعلام کرد که با وجود ارسال چندین بار یادداشت برای شرکت توئیتر، ولی تاکنون پاسخی دریافت نشده است.

گفتنی است پیش از آن هم قرار بود نشست مجازی روز قدس با حضور محمدجواد ظریف و برخی از شخصیت‌ها و کارشناسان از مبدا ژوهانسبورگ و از طریق اینستاگرام به صورت زنده پخش شود که اینستاگرام همان شب حساب مزبور را مسدود کرد. البته این برنامه از طریق آپارات و یوتیوب پخش شد. شرکت توئیتر و فیسبوک در ماه‌های گذشته بدون ارائه هیچ دلیلی صدها حساب‌ کاربری را به بهانه ارتباط با حکومت جمهوری اسلامی ایران معلق کرده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала