نتانیاهو: کرونا نمی تواند مانع مقابله اسرائیل با ایران شود

© AP Photo / Sebastian Scheinerنتانیاهو: کرونا نمی تواند مانع مقابله اسرائیل با ایران شود
نتانیاهو: کرونا نمی تواند مانع مقابله اسرائیل با ایران شود - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نخست‌وزیر اسرائیل درباره برنامه اش برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته ای گفت: ویروس کرونا در عزم اسرائیل برای مقابله با ایران، خللی ایجاد نخواهد کرد،.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل درباره برنامه اش برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته ای گفت: اسرائیل حتی در زمان مقابله با ویروس کرونا مانع از دست‌یابی ایران به تسلیحات هسته‌ای خواهد شد.

همسر نتانیاهو به بدرفتاری متهم شد - اسپوتنیک ایران
همسر نتانیاهو به بدرفتاری متهم شد

وی افزود: ایران به طور سیستماتیک از طریق مخفی کردن تاسیسات[هسته‌ای]، غنی‌سازی مواد شکافت‌پذیر و دیگر تخطی‌ها تعهداتش را نقض می‌کند. مطمئنا با توجه به این‌ها ضرورت دارد که جامعه جهانی به آمریکا ملحق شده و تحریم‌های سخت را علیه ایران به کار بگیرد. اسرائیل به ایران اجازه نخواهد داد که تسلیحات هسته‌ای به دست بیاورد و به طور سیستماتیک به مقابله با تلاش‌های ایران برای مستقر شدن نظامی در مرزهایمان ادامه خواهد داد.

مقامات ایران همواره تاکید کرده‌اند برنامه هسته‌ای کشور هیچ‌گاه اهداف دست‌یابی به تسلیحات هسته‌ای را دنبال نکرده است وهمواره با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در زمینه بازرسی تاسیسات هسته‌ای و نظارت بر فعالیت‌هایی که در این محل‌ها انجام‌ می‌گیرد، در حال تعامل و رایزنی است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала