معرفی 5 صبحانه سالم برای شما

CC0 / Pixabay / معرفی 5 صبحانه سالم برای شما
معرفی 5 صبحانه سالم برای شما   - اسپوتنیک ایران
اشتراک
میوه، تخم مرغ، اسموتی و غلات صبحانه مفید ترین مواد غذایی برای صبحانه سالم است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از مدیکال رو، اگر در رژیم غذایی کاملاً سخت قرار دارید، پس از گذشت زمان ممکن است چاق شوید. این می تواند منجر به سوء هاضمه و مشکلات گوارشی شود. برای جلوگیری از این موضوع، حتما محصولات لبنی حاوی لاکتوباسیل ها را در رژیم خود بگنجانید. مثلاً ماست. علاوه بر این ، این مواد غذایی سرشار از کلسیم هستند که در ساخت استخوان ها نقش دارند. نکته مهم: از مصرف ماست های دارای مواد افزودنی پرهیز کنید، بهتر است آنچه را دوست دارید درست قبل از غذا اضافه کنید - مشتی از آجیل ، تکه های میوه، انواع توت ها یا غلات سبوس دار را به ماست اضافه کنید و یک صبحانه کامل برای خود تهیه کنید.

فرمول لاغری: نوشیدن آب  - اسپوتنیک ایران
فرمول لاغری: نوشیدن آب

میوه ها ، انواع توت ها و سبزیجات

میوه و سبزیجات تازه یا یخ زده منبع خوبی از فیبر هستند. فیبر تأثیر مثبتی در کاهش وزن و حفظ وزن دارد، زیرا فیبر مدت طولانی شما را گرسنه نگه می دارد.

تخم مرغ صبحانه برای کاهش وزن

تخم مرغ حاوی پروتئین سالم است، که به همراه سایر مواد مفید، به شما امکان می دهد احساس سیری را برای مدت طولانی تری حفظ کنید. مطالعه دانشمندان آمریکایی نشان داد افرادی که تخم مرغ را برای صبحانه ترجیح می دهند در مقایسه با افرادی که عادت دارند صبحانه با نان تست بخورند، وزن خود را تقریباً دو برابر وزن کم می کنند.

اسموتی

یک کوکتل میوه تازه برای کسانی که صبح احساس گرسنگی شدید ندارند مناسب است. تقریباً همه میوه های موجود را می توان اسموتی تهیه کنید و از شیر استفاده کنید.

غلات کامل برای صبحانه

صبحانه های حاوی غلات بسیار مهم هستند. این مواد منبع فیبر است، که هرکسی که می خواهد وزن خود را کاهش دهد، فقط باید این مواد را در رژیم غذایی خود گنجانده شود. غلات منبع کربوهیدراتهای پیچیده ای هستند، که اگر در طول روز مجبور به ورزش باشید، بسیار مفید هستند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала