گمانه زنی جالبی درباره سرنوشت ناآرامی های فعلی در آمریکا

© Sputnik / Brian Smith /  مراجعه به بانک تصاویر گمانه زنی جالبی درباره سرنوشت ناآرامی های فعلی در آمریکا
گمانه زنی جالبی درباره سرنوشت ناآرامی های فعلی در آمریکا  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
آلكسی پوشكوف ، رئیس کمیسیون سیاست اطلاعاتی و روابط رسانه ای در شورای فدراسیون ، مجلس علیای پارلمان روسیه درباره فرجام ناآرامی های فعلی در ایالات متحده اظهار نظر كرد .

به گزارش اسپوتنیک، این سناتور روس معتقد است  اوضاع در امریکا حتی قبل از انتخابات ریاست جمهوری امسال تثبیت خواهد شد. وی افزود اما این بار ، مأموران پلیس متهم به قتل فلوید نخواهند توانست از مجازات فرار کنند و محاکمه آنها سختگیرانه  و احتمالاً نمایشی خواهد بود.

آلكسی پوشكوف  گفت: "در آمریکا "بمب" قومی بطور منظم منفجر می شود و با توجه به این نکته فکر نمی کنم که ما در آستانه انقلاب اجتماعی در آنجا باشیم . به نظر من ، اعتراضات دارند به تدریج کمتر و آرام تر می شوند. غارتگران و اوباشان را دستگیر و جبس کرده و اوضاع در مجموع حتی مدتها قبل از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری امسال تثبیت خواهد شد.".

از اواخر ماه مه ، اعتراضات و آشوب در بسیاری از شهرهای بزرگ ایالات متحده در رابطه با کشته شدن جورج فلوید آمریکایی  سیاهپوست در حین بازداشت توسط پلیس جریان دارد. یکی از مأموران پلیس که مدت چند دقیقه روی گردن فلوید زانو زده و در حال خفه کردن وی بود.  متهم به قتل این شهروند سیاهپوست شد. سه نفر دیگر نیز به همدستی با این مامور پلیس متهم گردیده اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала