بهترین روش اجاره و خرید آپارتمان بدون دردسر

© Photo / kilid.comبهترین روش اجاره و خرید آپارتمان
بهترین روش اجاره و خرید آپارتمان - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یکی از مسائلی کلیدی که در میزان قیمت مسکن تأثیر دارد چگونگی وضعیت صنعت ساخت‌وساز در کشور است.

زیرا یک سازنده برای ساخت مسکن با تورمی که روزبه‌روز در حال افزایش است باید هزینه‌های زیادی را متحمل شود و در نهایت این هزینه‌ها را از خریدار دریافت کند. تهیه زمین، میزان دستمزد کارگران، قیمت حمل‌ونقل، مصالح ساختمانی، عوارض شهری و غیره مواردی هستند که هر کدام به شکلی بر قیمت تمام شده مسکن تأثیر می‌گذارد؛ بنابراین می‌توان گفت تا زمانی که تورم در کشور بالاست و سیاست و تمهیدات مناسبی برای فعالان صنعت ساخت‌وساز اتخاذ نشده نمی‌توان به کاهش قیمت مسکن امیدوار بود. طبق نظر بسیاری از کارشناسان صنعت ساخت‌وساز کشور، در سال 98 متأسفانه دولت در جهت کنترل کالاهای مصرفی صنعت ساخت‌وساز اقدام مناسبی را صورت نداده و با توجه به تورم موجود هر روز بر قیمت‌ها افزوده می‌شود بنابراین با این روند فرد سازنده باید هزینه بیشتری را برای ساخت‌وساز پرداخت کند و در نهایت برای ادامه فعالیت خود این هزینه‌ها را در زمان عرضه از خریدار دریافت کند به همین دلیل احتمال کاهش قیمت مسکن در سال جاری بسیار پایین است.

اجاره آپارتمان در شهران

یکی از محله‌های خوش آب‌وهوای شمال غربی تهران محله شهران است که در منطقه 5 شهرداری قرار گرفته و به دلیل هم‌جواری با دهستان کن و پارک کوهسار یکی از محله‌های مناسب برای افرادی است که زندگی در محله‌های خوش‌آب‌وهوا را در اولویت خود قرار می‌دهند. این امر موجب شده که میزان تقاضا برای خرید و همچنین اجاره آپارتمان در شهران بالا باشد.

دسترسی محلی مناسب، امکانات رفاهی، درمانی و آموزشی مطلوب و همچنین نزدیکی به محله کن به‌عنوان یک تفرجگاه باعث شده که زندگی برای ساکنان این محله هموار باشد و بسیاری از افراد نیز درصدد خرید و اجاره آپارتمان در شهران برآیند زیرا در این محله تمام امکانات وجود دارد.

بافت محله شهران اغلب نوساز است و آپارتمان‌های لوکس و مدرن متنوعی در خیابان‌های پهن آن ساخته شده است. لوکس بودن این محله همراه با آب‌وهوای مطلوب قیمت آپارتمان در این منطقه را افزایش داده است بنابراین متقاضیان اجاره آپارتمان در شهران نیز برای سکونت در این منطقه باید بودجه به نسبت مناسبی را داشته باشند.

با توجه به تنوع قیمتی آپارتمان در این محله متقاضیان اجاره آپارتمان در شهران می‌توانند با بهره‌گیری از سامانه هوشمند کیلید ضمن انتخاب نام محله شهران از بین فایل‌های ثبت شده جهت اجاره، ملک مورد نظر خود را جستجو کرده و در صورت انتخاب برای بازدید حضوری با شماره درج شده در آگهی تماس گرفته و هماهنگی‌های لازم را صورت دهند.

خرید آپارتمان در دروس

اگر به منطقه 3 تهران سرزده باشید به طور حتم نام محله قدیمی دروس به گوش شما خورده است. این محله که از جنوب به بلوار شهرزاد، از شمال به خیابان دولت یا همان کلاه‌دوز، از شرق به پاسداران و از غرب به خیابان فکوریان محدود می‌شود جزو محله‌های مرفه نشین تهران است و اکثر متقاضیان خرید آپارتمان در دروس از وضعیت مالی بالایی برخوردار هستند.

 بافت محله دروس مسکونی و نوساز است و بیشتر ساختمان‌ها در این منطقه با بهترین مصالح ساختمانی و امکانات ساخته شده‌اند بنابراین برای افرادی که علاقه‌مند به زندگی مدرن با بهترین امکانات هستند خرید آپارتمان در دروس می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

از بهترین مناطق دروس می‌توان به خیابان‌های احتشامی، یارمحمدی و چیذری اشاره کرد که قیمت آپارتمان در این مناطق به‌مراتب بالاتر است و افرادی که متقاضی خرید آپارتمان در دروس هستند در این مناطق باید بودجه بیشتری را داشته باشند.

وجود مراکز خریدی همچون پاسداران، سامان و نگین ظفر به همراه مراکز درمانی، آموزشی و رفاهی متعدد زندگی را در این محله آسان‌تر کرده است و ساکنان آن می‌توانند علاوه بر استفاده از این امکانات از زندگی در محله‌ای دنج، سرسبز و خوش آب‌وهوا لذت ببرند.

به‌طورکلی قیمت خرید آپارتمان در دروس در مقایسه با سایر محله‌های منطقه 3 بسیار بالاتر است به همین دلیل متقاضیان خرید آپارتمان در دروس می‌توانند آپارتمان‌هایی را بین متری 31 میلیون و 500 هزار تومان تا متری 38 میلیون و 700 هزار تومان در این منطقه بیابند، این در حالی است که با توجه به قیمت بالای آپارتمان در این محله استفاده از سامانه هوشمند کیلید می‌تواند کمکی مناسب برای انتخابی هوشمندانه باشد.

خرید آپارتمان در صادقیه

صادقیه یکی از محله‌های غرب تهران است که در مرز بین مناطق 2 و 5 شهرداری قرار دارد. این محله که درگذشته آریاشهر نامیده می‌شد از شمال به پونک، از جنوب به آزادی، از شرق به ستارخان و از غرب به بلوار فردوس محدود می‌شود و به دلیل برخورداری از بافتی مدرن و نوساز تقاضا برای خرید آپارتمان در صادقیه بالاست.

وجود مراکز درمانی همچون بیمارستان پیامبران و ابن‌سینا در کنار مراکز خریدی همچون گلستان، پردیسان، مروارید، مرجان، گلزار، شهروند، نگین و گلدیس، زندگی را برای ساکنان این محله هموار کرده است. علاوه بر آن وفور مراکز آموزشی و تفریحی در این محله باعث شده که متقاضیان زیادی در صدد خرید آپارتمان در صادقیه باشند.

قیمت خرید آپارتمان در صادقیه بر حسب متراژ، سن بنا، موقعیت مکانی و امکانات متفاوت است اما به‌طورکلی می‌توان گفت که قیمت‌ مسکن در این محله متوسط رو به بالاست. متقاضیان خرید آپارتمان در صادقیه می‌توانند در این محله خانه‌هایی را بین متری 20 میلیون تومان تا متری 26 میلیون 700 هزار تومان بیابند که البته با توجه به تفاوت قیمت‌ها در بخش‌های مختلف این منطقه سامانه هوشمند کیلید با برخورداری از جامع‌ترین فایل‌های خریدوفروش مسکن می‌توانند متقاضیان را درانتخابی مناسب‌تر یاری کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала