رونالدو اولین فوتبالیست میلیاردر جهان شد

© Sputnik / Alexey Filippov /  مراجعه به بانک تصاویر رونالدو اولین فوتبالیست میلیاردر جهان شد
رونالدو اولین فوتبالیست میلیاردر جهان شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کریستیانو رونالدو مهاجم باشگاه یوونتوس ایتالیا اولین بازیکن تاریخ جهان شد که درآمدش از یک میلیارد دلار فراتر رفته است. توسط Forbes گزارش شده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فوربس، رونالدو در 17 سال حضور خود در صحنه فوتبال 650 میلیون دلار دستمزد  از باشگاههای مختلف دریافت نموده و بقیه ثروت وی از قراردادهای  با اسپانسر ها حاصل شده است.

این فوتبالیست پرتغالی سومین ورزشکاری است که  میلیاردر می شود . قبل از او ،  تایگر وودز ، گلف باز و فلوید می ودر ، بوکسور به این دستاورد نایل آمده بودند.

رژیم غدایی و سبک زندگی آموزنده کریستیانو رونالدو  - اسپوتنیک ایران
رژیم غذایی و سبک زندگی آموزنده رونالدو

در سپتامبر 2019 ، نشریه La Gazzetta dello Sport  در آمد رونالدو در یوونتوس را اعلام کرد. ، حقوق سالانه  این مهاجم  پرتغالی 31 میلیون یورو است که  باعث می شود وی پرآمدترین بازیکن دسته برتر فوتبال ایتالیا شناخته شود.

رونالدو در تابستان سال 2018 از رئال مادرید به یوونتوس منتقل شد . این انتقال 100 میلیون یورو برای یوونتوس هزینه داشت .این فوتبالیست پرتغالی پنج بار برنده جایزه توپ طلایی ، پنج بار برنده لیگ قهرمانان اروپا  و همچنین عضو باشگاه های فوتبال  قهرمان در انگلیس ، اسپانیا و ایتالیا بوده است. وی به عنوان عضو تیم ملی پرتغال یک بار در مسابقات فوتبال ملت های اروپا به پیروزی رسیده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала