برکناری مدیرکل حوزه هنری خوزستان به دلیل تمجید از خواننده لس‌آنجلسی +ویدئو، عکس

© Flickr / freestocks.orgبرکناری مدیرکل حوزه هنری خوزستان به دلیل تمجید از خواننده لس‌آنجلسی +ویدئو، عکس
برکناری مدیرکل حوزه هنری خوزستان به دلیل تمجید از خواننده لس‌آنجلسی +ویدئو، عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
حجت الاسلام شهاب‌الدین طباطبایی که در یک لایو اینستاگرامی به تمجید معین خواننده ایرانی خارج‌نشین پرداخت از سمتش برکنار شد.

به گزارش اسپوتنیک، اظهار نظر و تمجید سید شهاب الدین طباطبایی مدیر حوزه هنری خوزستان در گفت‌و‌گویی در لایو اینستاگرام در مورد یکی از خوانندگان لس‌‌آنجلسی با واکنش‌های مختلفی همراه شد که منجر به برکناری وی شد. ایشان در این گفت‌و‌گو عنوان کرد معین را به عنوان یک خواننده خوب و فوق‌العاده می‌شناسد، چراکه او به مخاطب، شعر و موسیقی احترام می‌گذارد و برای خودش احترام قائل است لذا بهتر است کار هنری خود را در ایران ادامه دهد. وی از محمدرضا شجریان به عنوان استاد برجسته موسیقی و آواز ایران که مردم بسیاری دوستش دارند یاد کرد، سپس نظر خود را درباره نصرالله معین خواننده لس‌آنجلسی بیان کرد و گفت: «من معین را به عنوان یک خواننده فوق‌العاده می‌شناسم و اگر جای روحانی بودم معین را به ایران دعوت می‌کردم.»

View this post on Instagram

A post shared by تاپ ترینهای روز (@top10rooz) on

با جنجال‌ها و حاشیه‌ها بوجود آمده طی حکمی از سوی مومنی شریف ریاست حوزه هنری ایران، سید شهاب الدین طباطبایی مدیر حوزه خوزستان برکنار شد و سینا دلشادی به عنوان سرپرست حوزه هنری خوزستان معرفی شد.
کاربران بسیاری ضمن اظهار تاسف از اینکه در ایران مردم آزادی بیان ندارند و نمی‌توانند به راحتی نظرات خود را عنوان کنند و اظهارنظر داشته باشند، معتقدند معین یکی از خواننده‌هایست که محبوبیت عجیب و غریبی در میان ایرانیان دارد. برخی از کاربران اما معتقدند محبوبیت این خواننده فارسی زبان عجیب نیست و این موضوع به رفتار سنجیده، پوشش، سبک آهنگ‌‌های منتشر شده از او مربوط می‌شود که حتی قشرهای سنتی نیز موزیک‌های او را می‌پسندند.

View this post on Instagram

A post shared by Vahid Abedini (@abedini_vahid) on

گروهی از کاربران تنها به موضوع برکناری سید طباطبایی بسنده می‌کنند و از اینکه دولت به حدی از مردم دور شده است که بیان عادی‌ترین صحبت‌ها دلیل برخورد شدید با آنان می‌شود اظهار تاسف می‌کنند. کاربرانی که از این اتفاق رنجیده شده‌اند و عنوان می‌کنند چرا خبر بیست و سی تلویزیون ایران از تیلور سوئیفت در حمایت از جورج فلوید خبر منتشر می‌کند و نام بردن از این خواننده خارجی ممکن و مجاز است اما نام بردن از یک خواننده ایرانی این چنین جنجالی می‌شود و موجب برکناری یک روشن‌ فکر شده است؟!

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала