حمله 30 سیاه‌ پوست به یک شخص تراجنسیتی در امریکا+ویدیو

© REUTERS / Lucas Jacksonحمله 30 سیاه‌ پوست به یک شخص تراجنسیتی در امریکا+ویدیو
حمله 30 سیاه‌ پوست به یک شخص تراجنسیتی در امریکا+ویدیو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در ادامه اعتراضات در امریکا شهروندان سیاه‌ پوست این کشور یک شخص تراجنسیتی را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

به گزارش اسپوتنیک، در ادامه اعتراضات آمریکا ویدیویی در فضای مجازی پخش شده است، که نشان می‌ دهد که یک شخص تراجنسیتی مورد حمله تقریبآ 30 فرد سیاه‌ پوست قرار می‌ گیرد.
در این ویدیو دیده می‌ شود که شخص تراجنسیتی، ایلیانا دیور (Ilianna Dior) در حال فرار به یک مغازه است و می‌ خواهد خود را از معترضین پنهان کند. در همین حال گروهی از اشخاص سیاه‌ پوست که داخل مغازه بودند و با دیدن این فرد به وی حمله کردند و وی را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

 

پس از واقعه ایلیانا ویدئویی را منتشر کرد که کبودی و جراحات بر صورت وی دیده می‌ شد اما در عین حال او از سلامت خوب برخوردار بود.

اعتراضاتی که پس از کشته شدن جورج فلوید و به ویژه پس از انتشار ویدیو نحوه مرگ او آغاز شد طی 6 روز گذشته دست کم در 75 شهر امریکا گسترش یافته است.

جورج فلوید 46 ساله دوشنبه هفته پیش جان باخت. در ویدیویی که از بازداشت او وجود دارد، جورج فلوید در حالی که به سختی نفس می‌کشد، به پولیس سفید پوستی که زانویش را روی گردن او گذاشته و فشار می‌ دهد، می‌ گوید: «نمی‌ توانم نفس بکشم».

در همین حال در بیش از ده شهر بزرگ امریکا دوشنبه شب مقررات منع رفت و آمد اعمال شده است. منع رفت و آمد در واشنگتن دو روز دیگر تمدید شده است.
در نیویورک عده‌ای وارد ساختمان فروشگاه معروف میسیز شده‌اند، فروشگاه نایکی غارت و ویترین و شیشه‌ های فروشگاه و بانک‌های زیادی شکسته شده است. پلیس عده‌ ای را دستگیر کرده است. منع رفت و آمد از ساعت هشت شب به وقت گرینیچ آغاز می‌ شود و پنج صبح به وقت محلی به پایان می‌ رسد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала