قالیباف بر گسترش همکاری‌ های ایران و روسیه تاکید ورزید

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / قالیباف بر گسترش همکاری‌ های ایران و روسیه تاکید ورزید
قالیباف بر گسترش همکاری‌ های ایران و روسیه تاکید ورزید - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به پیام تبریک رئیس دومای روسیه بر گسترش روابط اقتصادی، تجاری، سیاسی، فرهنگی و پارلمانی ایران و روسیه تأکید کرد و از آمادگی مجلس برای گسترش همکاری‌های دوجانبه خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی ایران، در پاسخ  به پیام تبریک ویاچسلاو والودین رئیس دومای روسیه که به ‌مناسبت انتخاب وی به ریاست مجلس شورای اسلامی ارسال شده بود، تشکر و تأکید کرد: تداوم گفتگوهای سازنده و رایزنی و همکاری فعال مجالس دو کشور ایران و روسیه سهم مهمی در تقویت و تحکیم روابط دوستانه در عرصه‌های مختلف منطقه‌ای و بین‌المللی خواهد داشت.

متن کامل پیام به‌شرح زیر است:

جناب آقای ویاچسلاو والودین

رییس محترم دومای فدراسیون روسیه

از ابراز محبت و پیام تبریک جناب‌عالی به‌مناسبت انتخاب این‌جانب به‌عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی صمیمانه تشکر و قدردانی می‌نمایم.

اطمینان دارم که تداوم گفت‌وگوهای سازنده و رایزنی و همکاری فعال فی‌مابین مجالس دو کشور سهم مهمی در تقویت و تحکیم روابط دوستانه در عرصه‌های مختلف منطقه‌ای و بین‌المللی داشته و بر آن تأکید می‌نمایم.

مطلع شدم که ابتکار مشترک پارلمانی دو کشور موسوم به کمیسیون مشترک عالی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه نقش مهمی را در سرعت بخشیدن به توافقات فی‌مابین و رفع برخی موانع قانونی به‌عهده داشته است. این‌جانب بر اهمیت توسعه مناسبات دوجانبه و پیگیری فعال مکانیزم مذکور و تسهیل روابط اقتصادی، تجاری، سیاسی، فرهنگی و پارلمانی تأکید و آمادگی خویش را برای تحقق کامل توافقات فی‌مابین با استفاده از ظرفیت مجلس شورای اسلامی اعلام می‌دارم.

با اغتنام  فرصت، سلامت و موفقیت روزافزون آن‌جناب و نمایندگان محترم دوما و سعادت و بهروزی دولت و ملت کشور دوست فدراسیون روسیه را آرزو می‌نمایم.

محمدباقر قالیباف

رئیس مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала