فرمول لاغری: نوشیدن آب

© Fotolia / Jovannigفرمول لاغری: نوشیدن آب
فرمول لاغری: نوشیدن آب  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
موضوع کاهش وزن ، تغذیه سالم و فعالیت های بدنی و نوشیدن آب به اندازه کافی در تغذیه شما بسیار اهمیت دارد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از مدیکال رو، هر کس حتی اگر دو کیلوگرم در زمان قرنطینه اضافه وزن پیدا کرده باشد، می خواهد وزن خود را کاهش دهد. نوشیدن آب برای کاهش وزن یک بحث جدی است. اما نوشیدن آب کافی برای حفظ سلامتی مهم است.

لاغری با کمک بوها - اسپوتنیک ایران
لاغری با کمک بوها

راه آسان برای کاهش وزن: نوشیدن آب و دوباره آب

در مبارزه برای زیبایی و رسیدن به وزن ایده ال: ورزش ، خواب سالم ، غذاهای کم کالری ، سبک زندگی پر جنب و جوش و حتی رابطه جنسی بسیار مهم است. اما همه اینها بی تأثیر است ، اگر توجه نکنید که چقدر آب می نوشید. مصرف مقدار زیادی مایعات است که می تواند به سوزاندن کالری بیشتر، خارج کردن سموم از بدن و کاهش اشتها کمک کند.

فقط آب را درون یک لیوان بریزید و بنوشید! بله ، آب، نه نوشیدنی شیرین. اما دقیقا چقدر آب باید بنوشید؟

مطالعات علمی مدتهاست كه ثابت كرده است كه فرد باید روزانه حدود دو لیتر مایعات بنوشد. اما بدن همه ما بسیار متفاوت هست. و شیوه زندگی برای همه نیز به طور قابل توجهی متفاوت است: کسی در تمام طول روز در دفتر می نشیند و کسی با دوچرخه در شهر دور می زند. این بدان معناست که باید به این موضوع بصورت جداگانه نگاه کرد.

علم فواید آب

یک واقعیت بسیار جالب ، که بسیاری از آن را نمی دانند. اگر قبلاً برای کاهش وزن ورزش کرده اید ، نوشیدن آب می تواند میزان سوزاندن کالری شما را افزایش دهد. و برای این کار نیازی به انجام تمرینات بدنی بیشتر نیست. کافی است که همین مقدار ورزش را انجام دهید ، اما بیشتر بنوشید. طی 10 دقیقه پس از مصرف دو لیوان آب، متابولیسم بدن 30٪ افزایش می یابد، این اثر حدود چهل دقیقه ادامه می یابد. در نتیجه به هنگام ورزش آب بیشتری نیز بنوشید.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала