واکنش توییتری جدید رهبر ایران نسبت به اعتراضات آمریکا

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر واکنش توییتری جدید رهبر ایران نسبت به اعتراضات آمریکا
واکنش  توییتری جدید رهبر ایران نسبت به اعتراضات آمریکا   - اسپوتنیک ایران
اشتراک
آیت الله علی خامنه ای، رهبر جمهوری اسلامی ایران در توییتر به اعتراضات وسیع فعلی در تعداد زیاد از ایالات آمریکا واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک، در حساب کاربری رهبر ایران در توییتر به زبان انگلیسی گفته می شود: آنچه اکنون در شهرهای ایالات متحده امریکا رخ می دهد، پیامد واقعیاتی است که همواره پنهان نگاه داشته می شدند . با این وجود در حال حاضر این واقعیات عیان شده و باعث ننگ و بی آبرویی دولت امریکا شده اند.

​یادآور می شود رهبر جمهوری اسلامی پیشتر گفته بود این رفتار پلیس آمریکا مصداق رفتاری است که آمریکایی ها با دیگر ملت ها انجام می دهند و زانویشان را بر گردن آنها گذاشته اند و اجازه نفس کشیدن به آنها نمی دهند و اعتراض مردم آمریکا به رفتار پلیس آمریکا مصداق واکنشی است که ملت های جهان به حضور نظامیان آمریکایی نشان می دهند.

طبق آخرین اخبار دریافتی اعتراضات در بسیار ی از شهرهای ایالات متحده ادامه دارد. رئیس جمهور آمریكا، دونالد ترامپ خواستار اعزام نیروهای نظامی به نیویورك شد تا جلوی اعتراضات گسترده گرفته شود.

به گزارش اسپوتنیک، ترامپ در توییتر نوشت: "نیویورک از دست ما خارج شد. شهردار [بیل دو بلازیو] و فرماندار ایالت [اندرو کوومو] باید فوراً اعتراضات را متوقف کنند!".

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала