شغل رویایی، بدون تعهد و با دستمزد چندین هزار دلاری

© REUTERS / Luke MacGregorشغل رویایی، بدون تعهد و با دستمزد چندین هزار دلاری
شغل رویایی، بدون تعهد و با دستمزد چندین هزار دلاری - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در سوئد یک اطلاعیه استخدامی رویایی منتشر شده که بدون تعهد خاصی به برگزیده 2300 دلار در ماه دستمزد پرداخت می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک، بر اساس اعلام وب سایت رادیو سوئد، در سوئد شغل منحصر به فردی پیدا شده است که براساس آن، وظایف کارمند فقط روشن و خاموش کردن چراغ ها در ایستگاه کرس‌واگن در آغاز و پایان روز کاری است. 

کارفرمایان سیمون گلدن و یاکوب سننبی وعده دادن که به فرد منتخب حقوق 2.3 هزار دلار (158 هزار روبل) در هر ماه پرداخت خواهد شد. کارمند باید هر روز در یک ساعت کاملاً توافق شده وارد ایستگاه کرس‌واگن شود که در سال 2026 در گوتنبرگ افتتاح می شود تا چراغ ها را روشن و خاموش کند. بقیه وقت، کارمند ایستگاه کار سنگینی نخواهد داشت.

خاطرنشان شده است که به کارمند اجازه داده می شود در اولین درخواست خود را ترک کند ، اما در صورت تمایل می تواند این موقعیت را برای زندگی حفظ کند. متقاضیان تأکید کردند که آنها حاضرند ظرف 120 سال حقوق پرداخت کنند. یک آزمایش هنری غیرمعمول توسط شورای هنر سوئد و مدیریت حمل و نقل حمایت می شود. در زیر جای خالی ، رؤیاها در حال حاضر مبلغ 650 هزار دلار (بیش از 44 میلیون روبل) اختصاص داده اند.

 خاطرنشان شده است که به کارمند اجازه داده می شود با اولین درخواست، کار خود را ترک کند، اما در صورت تمایل می تواند این موقعیت شغلی را برای تمام عمر خود حفظ کند. کارفرمایان تأکید کردند که آنها حاضرند ظرف 120 سال این حقوق را پرداخت کنند. لازم به ذکر است که برای این موقعیت شغلی رؤیایی در حال حاضر مبلغ 650 هزار دلار (بیش از 44 میلیون روبل) اختصاص داده اند.

با استفاده از یک آزمایش هنری منحصر به فرد، هنرمندان گلدین و سننبی تصمیم گرفتند به مسئله نابرابری در جامعه توجه کنند. نه تنها ساکنان سوئد بلکه آمریکایی ها، تایوانی ها و فیلیپین ها به موقعیت شغلی توجه نشان دادند. حداقل 125 متقاضی درخواست خود را ثبت کردند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала