امن ترین کشورهای اروپایی برای مسافرت در زمان پاندمی

© Sputnik / Mikhail Mokrushin /  مراجعه به بانک تصاویر امن ترین کشورهای اروپای برای مسافرت در زمان پاندمی
امن ترین کشورهای اروپای برای مسافرت در زمان پاندمی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ایمن ترین مسیرهای مسافرت درزمان پاندمیویروس کرونا از میان کشورهای اروپایی معرفی شدند.

به گزارش اسپوتنیک، بر اساس لیست منتشر شده توسط نشریه European Best Destinations، گرجستان، یونان و کرواسی در صدر لیست ایمن ترین کشورهای اروپایی برای مسافرت در طی همه گیری کرونا‌ویروس قرار گرفتند.

خطرناک ترین کشورها برای مسافرت مشخص شدند - اسپوتنیک ایران
خطرناک ترین کشورها برای مسافرت مشخص شدند

نویسندگان این مطلب فهرستی شامل 13 کشور و 18 شهر را تهیه کردند. پرتغال (به ویژه جزایر آزور، آلنتجو و الگاروره)، رومانی (سیبیو) ، مونته نگرو (کوتور) ، لهستان (ورشو، گدانسک) ، اتریش (وین) ، اسلوونی (بوهینج)، لیتوانی (ویلنیوس)، لتونی (ریگا)، فنلاند (اوولو) و مالت به عنوان مکانهایی برای تفریح و مسافرت معرفی شدند.

تفلیس در لیست استراحتگاه های گرجستان، کورفو و پروزا از استراحتگاه های یونان و Cavtat ، Zagreb و Rijeka از استراحتگاه های کرواسی در این لیست قرار گرفتند.  

به گفته این پرتال، این مناطق کمتر تحت تأثیر ویروس کرونا قرار گرفته اند، علاوه بر این، الزامات بهداشتی در آنجا به شدت رعایت می شود: در رستوران ها و هتل ها، فیلترهای تهویه مطبوع مرتباً تغییر می یابد، استفاده از ماسک و فاصله اجتماعی رعایت می شود.

علاوه بر این، بیشتر هتل‌ها در نزدیکی بیمارستان های شهر واقع شده اند که به نوبه خود نسبت به سایر کشور های اروپایی تختخواب بیشتری دارند. 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала