پاسخ عجیب مدیر عامل صندوق بازنشستگی در رابطه با حقوق بازنشستگان +ویدئو

CC BY 4.0 / Tasnim News Agancy / صندوق بازنشستگی
صندوق بازنشستگی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کاربران در صفحات اجتماعی به پاسخ اکبر افتخاری در رابطه با حقوق و سطح زندگی بازنشستگان واکنش نشان دادند.

به گزارش اسپوتنیک، بخشی از یک مصاحبه خبری با مدیر عامل صندوق بازنشستگی در فضای مجازی منتشر می‌شود که با واکنش کاربران بسیاری همراه شده است. در این گفتگو اکبر افتخاری مدیر عامل صندوق بازنشستگی در پاسخ به سوال گزارشگر که از او می‌پرسد آیا می‌توانید با حقوق یک بازنشسته زندگی کنید؟ می‌گوید: «سطح زندگی ما با بازنشستگان متفاوت است و این دو موضوع به‌ خاطر شرایط متفاوت، قابل مقایسه نیستند.»
غالب کاربران نظرات مشابه‌ای دارند و عنوان می‌کنند وقتی حقوق مردم عادی با مسئولینی که حقوق‌های نجومی می‌گیرند به حدی اختلاف دارد که دو سبک زندگی را در یک جامعه ایجاد می‌کند و شکاف طبقاتی حاصل می‌شود، این حقیقت است که ‌‎نه تنها "سطح زندگی بازنشستگان" بلکه "شکل زندگی بازنشستگان" هم با زندگی مسئولین قابل مقایسه نیست.

View this post on Instagram

A post shared by رسانه شیراز دوست داشتنی shiraz (@shiraz_lovely) on

کاربران ضمن اظهار تاسف از شنیدن چنین صحبت‌هایی، عنوان می‌کنند از بیان این مسئول می‌توان به طرز تفکر او نیز پی برد اما کارگران و بازنشستگان قشر زحمت‌کش جامعه هستند که به مملکت خویش خدمت کردند و شایسته بی‌توجهی نیستند. برخی از کاربران نیز با کنایه عنوان می‌کنند که اگر بازنشستگان حقوق‌های چند برابری همچون مسئولین داشته باشند لاکچری زندگی خواهند کرد و سبک زندگی متفاوتی در جامعه نخواهیم داشت. گروهی از کاربران اما عنوان می‌کنند این ‌‎ویدئو ناقصه است و دکتر افتخاری ‌‎منظور دیگری داشته است اما کاربران برداشت دیگری کرده‌اند. این کاربران عنوان می‌کنند نباید انتظار داشت حقوق یک کارگر با حقوق یک رئیس جمهور یا مسئول برابر و یکی باشد.

View this post on Instagram

A post shared by نبض بازار[اقتصاد_سیاست] (@nabze.bazar) on

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала