دستگیری دختر شهردار نیویورک در ناآرامی های آمریکا

© AP Photo / John Minchilloدستگیری دختر شهردار نیویورک در ناآرامی های آمریکا
دستگیری دختر شهردار نیویورک در ناآرامی های آمریکا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دختر شهردار نیویورک در جریان اعتراضات به مرگ جورج فلوید بازداشت شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از نیویورک پست، هیل، کیارا دی بلازیو، دختر ۲۵ ساله بیل دی بلازیو، شهردار نیویورک در جریان اعتراضات به مرگ جورج فلوید، بازداشت شد.

حضور ارتش آمریکا در خیابان های واشنگتن - اسپوتنیک ایران
حضور ارتش آمریکا در خیابان های واشنگتن

براساس این گزارش، دختر شهردار نیویورک شب گذشته به جرم تجمع غیرقانونی دستگیر شد. گفته می‌شود او به اتهام همکاری با معترضان و مسدود کردن خیابان منهتن بازداشت شده است.

مردم منطقه منهتن در ایالت نیویورک آمریکا در اعتراض به قتل یک سیاه پوست به نام جورج فلوید به دست پلیس در شهر مینیاپولیس در ایالت مینه سوتا تظاهرات کردند.

شایان ذکر است که پس از کشته شدن جورج فلوید آمریکایی - آفریقایی تبار به دست پلیس، اعتراضات در مینیاپولیس و بسیاری از شهرهای دیگر آمریکا آغاز شد. فیلم هایی در شبکه های اجتماعی منتشر شده که نشان می دهد پلیس به دست فلوید دستبند زده، او را به زمین انداخته و سه نفر به او حمله ور می‌شوند که یکی از آنها با زانوی خود را روی گردن او قرار داد. فلوید در این ویدئو چندین بار می‌گوید که او نمی تواند نفس بکشد و سپس خفه می‌شود. پس از شروع اعتراضات در آمریکا، چهار نیروی پلیس اخراج شدند و یکی از آنها به سهل انگاری متهم شد. در مینیاپولیس و شهر سنت پاول، همسایه این شهر برای آخر هفته مقررات منع آمد و رفت برقرار کردند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала