آمریکا جنگ با روسیه در فضا را تحریک می کند

© Fotolia / Vadimsadovskiآمریکا جنگ با روسیه در فضا را تحریک می کند
آمریکا جنگ با روسیه در فضا را تحریک می کند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
آناتولی آنتونوف ، سفیر روسیه در ایالات متحده آمریکا اعلام کرد آمریکایی ها با حمایت متحدان خود در ناتو می خواهند فضای کیهانی را به عرصه عملیات نظامی و درگیری های احتمالی با مسکو تبدیل کنند.

به گزارش اسپوتنیک، گفت: "ما می بینیم كه ناتو با حمایت متحدین خود در  ناتو بطور هدفمند  ​​هدفمند در تلاش است فضا را به عرصه عملیات نظامی و درگیری های احتمالی بین کشورهای ما تبدیل كند."

این دیپلمات روس خاطرنشان کرد روسیه در حال حاضر نمی تواند واشنگتن را ترغیب به همکاری كند تا از مسابقه تسلیحاتی در فضا جلوگیری شده  و هیچگونه اسلحه ای در آنجا مستقر نشود.

ایالات متحده موافقت كرد كه گفتگو را در این باره از سر بگیرد ، اما به دلیل شیوع نوع جدید ویروس کرونا  ویروس ، این مذاكرات هنوز آغاز نشده است.

درخواست اروپا از آمریکا برای ماندن در پیمان آسمان باز - اسپوتنیک ایران
درخواست اروپا از آمریکا برای ماندن در پیمان آسمان باز

چندی پیش نیروی فضایی ایالات متحده که مسئول اجرای عملیات نظامی در فضای کیهانی است ، سامانه خفه کننده سیگنال های ماهواره ای را دریافت کرد.

به این ترتیب نیروی فضایی ایالات متحده (USSF) ، که به طور رسمی در تاریخ 20 دسامبر 2019 شروع به کار کرده،   اولین اسلحه را دریافت کرد. به این نیرو که برای عملیات نظامی در فضای کیهانی در نظر گرفته شده ، سامانه  خفه کننده سیگنال های ماهواره ای Counter Communications System Block 10.2 تحویل داده شد که در زمین مستقر خواهد بود . این سامانه  به منظور جلوگیری از امکان انتقال سیگنال از ماهواره های دشمن طراحی شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала