بازتاب گسترده ورود نخستین نفتکش ایرانی به ونزوئلا

© Sputnik / Alexander Vilfبازتاب گسترده ورود نخستین نفتکش ایرانی به ونزوئلا
بازتاب گسترده ورود نخستین نفتکش ایرانی به ونزوئلا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ورود نخستین نفتکش حامل سوخت ایران به منطقه آزاد اقتصادی ونزوئلا با بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی همراه بوده است.

به گزارش اسپوتنیک، همزمان با ورود اولین نفتکش ایرانی با نام فرچون (Fortune) با اسکورت نیروی دریایی ونزوئلا به سواحل این کشور، هشتگ ایران تشکر (GraciasIran) در ونزوئلا ترند توئیتر شد.

​هشتگ "تشکر ایران" ترند اول و هشتگ "may23" ترند دوم توئیتر در ونزوئلا است و تلویزیون این کشور تصاویری از پرواز جنگنده‌ها و مانور ناوهای ارتش ونزوئلا برای استقبال از نفتکش‌های ایرانی پخش کرده است.

​کاربری در این خصوص می‌نویسد: بنزین ایرانی که به مردم ونزوئلا می‌رسد نقطه عطفی در مبارزه برای حق حاکمیت، استقلال و صلح است.

​کاربر دیگری با انتشار تصویری از سردار سلیمانی و هوگو چاوز، رئیس ‌جمهور سابق ونزوئلا نوشت: ما باید چنین لحظات زیبایی از دوستی را، جشن بگیریم.

​کاربری با انتشار عکسی از نفتکش ایرانی در پس زمینه جنگنده ونزوئلا می‌نویسد: من همان حسی را دارم که هنگام خداحافظی با سال گذشته و رسیدن سال نو داریم. این بهترین درس برای نسل کش ترین امپراتوری همه زمان ها است.

​کاربری نیز با انتشار ویدئویی از نیروی دریایی ونزوئلا می‌نویسد: ونزوئلا از نفتکش‌های ایرانی به گرمی و با سلام علیکم از جانب مادورا استقبال می کند.

​پیش از این ساموئل مونکادا، نماینده دائم ونزوئلا در سازمان ملل در خصوص ورود نفتکش‌های حامل سوخت ایران به ونزوئلا گفته بود: رسیدن سوخت ایرانیان برای مردم ونزوئلا نقطه عطفی در مبارزه برای حق حاکمیت، استقلال و صلح است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала