صف‌های طولانی برای دریافت غذای رایگان در اسپانیا

© Sputnik / Jordy Boixareu /  مراجعه به بانک تصاویر صف‌های طولانی برای دریافت غذای رایگان در اسپانیا
صف‌های طولانی برای دریافت غذای رایگان در اسپانیا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در اسپانیا بعد از همه‌گیری کرونا ویروس، افراد زیادی کار خود را از دست داده‌اند و برای خرید مواد مواد غذایی با مشکل مواجه شده‌اند.

به گزارش اسپوتنیک، دولت اسپانیا قرار است هفته آینده قانونی را در مورد حداقل درآمد معیشت تصویب کند که حمایت دولت را برای افراد بیشتر آسیب پذیر تضمین می کند. این قانون درحالی تصویب می شود که به دلیل بیماری همه گیر COVID-19، صدها هزار نفر شغل خود را از دست دادند.

باز شدن مرزهای اسپانیا برای گردشگران 
 - اسپوتنیک ایران
باز شدن مرزهای اسپانیا برای گردشگران

" یک صف طولانی در منطقه نه چندان ثروتمند مادرید. بین آنهایی که در صف ایستاده اند، سه تا چهار متر فاصله است. در نزدیکی چرخ دستی های خرید مواد غذایی وجود دارند. افرادی در صف هستند که توانایی خرید محصولات در فروشگاه ها را ندارند و آنها را از یک خیریه دریافت می کنند. چنین صف‌هایی در پایتخت و در سرتاسر اسپانیا وجود دارند. به دلیل بیماری همه گیر و پیامدهای آن، صدها هزار نفر بدون درآمد باقی مانده اند."

براساس داده های اولیه، کمک هزینه دولت برای افراد بدون درآمد به طور کلی 462 یورو  و برای یک خانواده  حداکثر 1015 یورو است. 

برنامه های دولت برای پرداخت حقوق بیکاری مخالفان نیز دارد. سانتیاگو آباکال، رهبر حزب VOX می‌گوید که هیچ بودجه ای در دولت برای پرداخت حقوق به افراد نیازمند وجود ندارد. به گفته وی، تصویب حداقل درآمد زندگی "اسپانیا را نابود خواهد کرد" و آن را به "بهشت کمونیستی" تبدیل می کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала