نتانیاهو: سیاست ما مقابله با تلاش‌های ایران برای دستیابی به جایگاه در سوریه است

© AP Photo / Sebastian Scheinerنتانیاهو: سیاست ما مقابله با تلاش‌های ایران برای دستیابی به جایگاه در سوریه است
نتانیاهو: سیاست ما مقابله با تلاش‌های ایران برای دستیابی به جایگاه در سوریه است - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بنیامین نتانیاهو اظهار داشت که سیاست اسرائیل مقابله با "تجاوز ایران" و "تلاش‌های این کشور برای دستیابی به جایگاه در سوریه" است.

به گزارش اسپوتنیک، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل در نخستین جلسه کاری سی و پنجمین دولت این کشور در کنست (پارلمان اسرائیل) اظهار داشت که سیاست اسرائیل مقابله با "اقدامات تهاجمی ایران و تلاش هایش برای دستیابی به جایگاه در سوریه" است.

هشدار نتانیاهو به ایران - اسپوتنیک ایران
هشدار نتانیاهو به ایران

نتانیاهو تصریح کرد: سیاست ما مقابله با تجاوز ایران در همه جا و مقابله با تلاش هایش برای دستیابی به جایگاه در سوریه است. ما به طور مداوم در تلاش هستیم تا از تلاش ایران برای تأمین یا تولید سلاح در سوریه که می تواند توسط آن‌ها یا ماهواره های آن‌ها برای تهدید اسرائیل مورد استفاده قرار گیرد، جلوگیری کنیم.

نتانیاهو همچنین تأکید کرد که "تهدیدات امنیتی" علیه اسرائیل حتی "برای یک دقیقه هم متوقف نمی شود". نخست وزیر اسرائیل افزود: شما شنیده اید که حاکم ایران (سید علی) خامنه ای (رهبر ایران) ما (اسرائیل) را تهدید به نابودی می کند. هرکسی که می خواهد ما را نابود کند موفق نخواهد شد، بلکه خود را در معرض خطر بزرگی قرار می دهد.

نخست وزیر اسرائیل با اشاره به وزرای پنجمین دوره کاری خود و چهارمین کابینه پیاپی از سال 2009، گفت: "این دولت بدون استثنا نماینده همه شهروندان اسرائیل است. اکثریت قریب به اتفاق شهروندان اسرائیلی ما را برگزیدند و از ما خواستند که با هم و به صورت نزدیک، به نفع آنها همکاری کنیم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала