آخرین جزئیات از زلزله ۵.۲ ریشتری کهگیلویه و بویراحمد

© Sputnikآخرین جزئیات زلزله ۵.۲ ریشتری کهگیلویه و بویراحمد
آخرین جزئیات زلزله ۵.۲ ریشتری کهگیلویه و بویراحمد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
زلزله‌ ۵.۲ ریشتری امروز در جنوب غربی استان کهگیلویه و بویراحمد به برخی زیرساخت‌های مسکونی و ارتباطی این استان آسیب وارد کرده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از رسانه‌های ایران، ساعت ۱۳:۴۱ دقیقه امروز زمین لرزه‌ای با شدت ۵.۲ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتری، محدوده میان گچساران و چرام در جنوب غربی استان کهگیلویه و بویراحمد را لرزاند.

منزل آینده باراک اوباما - اسپوتنیک ایران
ایمنی در برابر زلزله با تغییرات ساده در چیدمان منزل +ویدئو

به نقل از تسنیم، وحید محمدی‌‌تبار، مدیرکل دفتر بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص اظهار داشت: بررسی‌ها نشان می‌دهد که زلزله ظهر امروز خسارت زیادی در حوزه مسکن از جمله ترک‌خوردگی دیوارهای منازل به همراه داشته است.

به نقل از ایسنا، سید امان الله جهانبین، مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد در تشریح جزئیات زلزله امروز در این استان اظهار کرد: چندین تیم از دهدشت و گچساران به مرکز زلزله اعزام شد. طبق بازدید صورت گرفته از مناطق شهری، تاکنون تنها ترک خوردگی ساختمان گزارش شده است.

محسن جلیل، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در جدیدترین اظهارنظر درباره زلزله این استان گفت: ۱۶ مورد مراجعه حضوری به بیمارستانهای گچساران داشته ایم که بیشترین مراجعه به علت فرار ناشی از وقوع زلزله بوده و تنها یک مورد شکستگی دست رخ داده است که اقدامات درمانی برای آن انجام شد.

در عین حال مهدی ولی‌پور، سرپرست سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: زلزله ۵.۲ ریشتری در گچساران تاکنون سه مصدوم در شهر دوگنبدان داشته است. هر سه نفر هنگام فرار مصدوم و به صورت سرپایی درمان شدند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала