رهبر ایران: مبارزه با صهیونیسم همچون مبارزه با کرونا ضروری است

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / رهبر ایران: مبارزه با اسرائیل همچون مبارزه با کرونا ضروری است
رهبر ایران: مبارزه با اسرائیل همچون مبارزه با کرونا ضروری است  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رهبر ایران طی سخنان خود به مناسبت روز جهانی قدس، ویروس کرونا را با اسرائیل مقایسه کرد.

به گزارش اسپوتنیک، آیت الله خامنه ای رهبر ایران در سخنرانی تلویزیونی خود که به مناسبت روز جهانی قدس گفت: اصلی‌ترین توصیه، تداوم مبارزه و گسترش عرصه جهاد در همه سرزمین‌های فلسطینی است و بی‌گمان ویروس صهیونیسم دیری نمی‌پیماید و با همت و ایمان و غیرت جوانان، از این منطقه ریشه‌کن و ازاله خواهد شد.

وی در ادامه گفت: باید با واقعیت های مهلک و زیان بخش مبارزه کرد و همانطور که امروز انسانهای با شعور، مبارزه با کرونا را واجب می دانند، مبارزه با ویروس دیرپای صهیونیسم نیز ضروری است و دیری نمی‌پیماید که این ویروس به همت و ایمان و غیرت جوانان، از منطقه ریشه‌کن خواهد شد.

​آیت الله خامنه ای همچنین با اشاره به اقدام اخیر یک دولت اروپایی در غیر قانونی اعلام کردن حزب الله گفت: غیر قانونی رژیمی مثل آمریکا است که داعش را تولید می کند و رژیمی همانند آن دولت اروپایی است که هزاران نفر در بانه ایران و حلبچه عراق بر اثر مواد شیمیایی اش به کام مرگ می روند و باید تا ابد شرمسار باشد.

رهبر ایران با تأکید بر اینکه همه باید ملت فلسطین را در این جهاد مقدس یاری کنند و جمهوری اسلامی با افتخار هر چه در توان داشته باشد در این راه انجام خواهد داد، گفت: یک روز تشخیص بر این شد که مبارز فلسطینی، دین و غیرت و شجاعت دارد اما دست او تهی از سلاح است، بنابراین به مدد الهی برنامه ریزی انجام گرفت و موازنه قدرت در فلسطین دگرگون شد، به‌ گونه‌ای که امروز غزه می تواند در برابر تهاجم نظامی دشمن صهیونیست بایستد و بر آن پیروز شود.

وی همچنین با تأکید بر اینکه فلسطین متعلق به همه‌ی فلسطینیان است و باید با اراده آنان اداره شود، بار دیگر طرح جمهوری اسلامی برای برگزاری همه پرسی از همه ادیان و اقوام فلسطینی را مطرح  و خاطرنشان کرد: این طرح نشان می دهد که ادعای یهودی ستیزی که در رسانه های غربی تکرار می شود، بکلی بی‌اساس است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала