مراحل حذف قرنطینه در ایتالیا مشخص شد

© AFP 2023 / Filippo Monteforteمراحل حذف قرنطینه در ایتالیا مشخص شد
مراحل حذف قرنطینه در ایتالیا مشخص شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ایتالیا با وضع مقررات مشخصی از سوم ماه ژوئن به تدریج از رژیم قرنطینه خارج خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، براساس اعلام آژانس ملی گردشگری ایتالیا، از تاریخ 3 ژوئن، ایتالیا اجازه سفر متقابل با کشورهای عضو اتحادیه اروپا، شرکت کنندگان در توافقنامه شینگن، انگلستان بریتانیا و ایرلند شمالی، آندورا و موناکو را خواهد داد.

تا 2 ژوئن سال 2020، سفر به کشورهای دیگر به جز در موارد کاری ضروری تأییدشده، شرایط اضطراری و شرایط پزشکی ممنوع است. فقط حرکت بین ایالت واتیکان یا جمهوری سن مارینو و مناطق مرزی آن بدون هیچ محدودیتی مجاز است.

رفع محدودیت های کرونایی: ایتالیا مرزهای خود را می گشاید - اسپوتنیک ایران
رفع محدودیت های کرونایی: ایتالیا مرزهای خود را می گشاید

در صورت تشدید وضعیت اپیدمیولوژیک، محدودیت ها در هر زمان و در مناطق بحرانی کشور قابل احیا است.

از 18 ماه مه در ایتالیا، گشایش تدریجی شرکت‌ها مجاز است، فعالیت هتل ها به شرط تضمین فاصله ایمن یک متری بین افراد در مناطق عمومی مجاز است.

می‌توان موزه‌ها، کتابخانه‌ها، بایگانی‌ها، مناطق باستانی ، پارک ها و مجتمع های یادبود را برای عموم باز کرد. در کلیه مراکز فرهنگی باید از ازدحام خودداری شود و فاصله اجتماعی را رعایت گردد.

کافه‌ها، بارها، رستوران‌ها، فروشگاه‌های بستنی و شیرینی فروشی ها می توانند کار کنند. برای جلوگیری یا کاهش خطر ابتلا به عفونت، تمام فروشگاه‌های مواد غذایی که برای عموم آزاد هستند، باید از استانداردها و پروتکل ها پیروی کنند.

فعالیت سواحل مجهز نیز فقط در صورت رعایت کلیه قوانین مجاز است.

فروشگاه‌ها می توانند فقط به شرط تضمین فاصله حداقل یک متر بین افراد فعالیت کنند. خریداران باید با فاصله زمانی طولانی وارد فروشگاه شوند و حق دارند فقط در زمان لازم برای خرید کالا در آنجا بمانند. 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала