صحنه‌ای از دیدار متفاوت در آنتن زنده +ویدئو

© Fotoliaروش های افزایش بهبود سرطان
روش های افزایش بهبود سرطان  - اسپوتنیک ایران
اشتراک

به گزارش اسپوتنیک، بخش‌هایی از یک برنامه تلویزیونی ویژه ماه رمضان که به طور زنده روی آنتن می‌رود در فضای مجازی منتشر شد که واکنش‌‌های متفاوت کاربران را به دنبال داشته است. در این برنامه دیدار دریافت کننده سلول‌های بنیادی با اهدا کننده آن پس از سه سال و برای اولین بار تدارک داده می‌شود و شخص دریافت کننده پس از اینکه متوجه می‌شود شخص اهدا کننده در کنار او نشسته است از شدت هیجان و به پاس قدردانی از شخص اهدا کننده در مقابل او زانو می‌زند و می‌گرید.

View this post on Instagram

A post shared by آخرین خبر (@akharinkhabar) on

کاربران بسیاری عنوان می‌کنند که در این ایام بیشتر برنامه‌های تلویزیونی احساسات مخاطبان را نشانه می‌گیرند و از این طریق مخاطب جذب می‌کنند. کاربران با عنوان اینکه این برنامه‌ها به برنامه "ماه عسل" به مجری‌گری احسان علیخانی شباهت دارد، ویژه برنامه‌های ماه رمضان را توام با اندوه خاصی وصف می‌کنند. اما کاربرانی معتقدند این برنامه‌ها کمک می‌کند که وجدان خوش خواب افراد بسیاری بیدار شود و حتی اگر تنها یک نفر تصمیم بگیرد که در این راه قدم بگذارد تلویزیون تعهد خود را به مخاطبانش به انجام رسانده است و بسیاری از مرگ نجات پیدا خواهند کرد.
برخی از کاربران نیز ضمن اشاره به سبک تکراری این برنامه، به استفاده از آهنگ سریال ترکیه‌ای "عشق ممنوع" در این لحظات برنامه اشاره می‌کنند و از این اتفاق انتقاد می‌کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала