همکاری برند آرایشی لیدی گاگا با یک بلاگر ایرانی +ویدئو، عکس

© AP Photo / Invision/John Salangsangلیدی گاگا
لیدی گاگا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
صدف مسائلی با لیدی گاگا در پروژه تبلیغات برند آرایشی او همکاری کرده است!

به گزارش اسپوتنیک، صدف مسائلی، بلاگر ایرانی که در زمینه آرایش و زیبایی در حال فعالیت است، توانست نظر استفانی جوآن انجلینا جرمنوتا معروف به لیدی گاگا، خواننده آمریکایی را به خود جلب کند. این اتفاق سبب خوشحالی بسیاری از کاربران شده است.

View this post on Instagram

A post shared by @hollywoodiha.ir on

در این پروژه که تبلیغ برند آرایشی لیدی گاگا است، صدف بیوتی، لیدی گاگا و افراد دیگری در آن حضور دارند و آن را تبلیغ می کنند.
صدف مسائلی یا همان صدف بیوتی به تازگی عکسی از خود که در حال مکالمه با لیدی گاگا می باشد را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده است.

View this post on Instagram

A post shared by مليحه بياتى (@sadaf_beauty) on

گفته شده است که این بلاگر ایرانی در حدود ۲ میلیون و ششصد هزار فالور دارد و یکی از اینفلوئنسرهای موفق اینستاگرام شناخته می شود.

View this post on Instagram

A post shared by مليحه بياتى (@sadaf_beauty) on

 

بسیاری از کاربران معتقدند که این یک افتخار برای ایران و ایرانی است و صدف بیوتی نمونه بارز یک زن موفق است. در مقابل بعضی دیگر از کاربران عنوان کردند که همکاری با لیدی گاگا چندان افتخار آفرین نیست چرا که برند آرایشی با کیفیتی ندارد. عده‌ای از کاربران نیز عنوان کردند که لیدی گاگا شخص مناسبی را انتخاب کرده است چرا که ایرانی ها علاقه زیادی به آرایش کردن و لوازم آرایش دارند و با انتخاب صدف بیوتی، برند خود را به بازار بزرگی وصل کرده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала