سخنرانی شب قدر روحانی خلع لباس شده با هودی و شلوار جین +عکس

© Photo / Soheil Gargari مراسم شب قدر
 مراسم شب قدر  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نوع پوشش حسن آقامیری، روحانی خلع لباس شده در مراسم شب قدر سوژه کاربران در فضای مجازی شد و واکنش‌های بسیاری به دنبال داشت.

به گزارش اسپوتنیک، سید حسن آقامیری روحانی ایرانی است که به دلیل سخنرانی‌های متفاوت با محوریت توحید و یکتاپرستی در میان مردم شناخته می‌شود. طرفدارانش او را یک روحانی روشن‌فکر و متفاوت می‌دانند اما مخالفانش از او با نام «روحانی تلگرامی» یاد می‌کنند. حضور و سخنرانی او در مراسم شب قدر با پوششی متفاوت مورد انتقاد کاربران بسیاری قرار گرفته و جمعی این اقدام آقامیری را خلاف عرف عنوان کردند و خواستار برخورد با او توسط «سیستم اطلاعاتی» کشور شدند.

View this post on Instagram

A post shared by Rouydad24 (@rouydad24.ir) on

کاربرانی که نوع پوشش روحانی خلع لباس شده را نامناسب عنوان می‌کنند معتقدند این لباس شایسته کسی نیست که برای مردم از ایمان و شب قدر می‌گوید، هودی و شلوار جین نه تناسبی با یک مرد دینی دارد و نه در شان سخنرانی مراسم مذهبی است. برخی دیگر عنوان می‌کنند کسی که قبلا لباس روحانیت بر تن داشته با این نوع پوشش چگونه دین را تبلیغ می‌کند؟!
بسیاری از کاربران نیز در حمایت از این روحانی عنوان می‌کنند که دین و مذهب فقط در عبا و قبا نیست و مشروعیت واقعی روحانیون به لباس و ظاهر نیست، بلکه به تفکرات و عمل خالصانه آن شخص است و مهم محتوای سخنرانی ایشان است که موجب جذب خیلی از جوانانی شده است که با رفتار اشتباه برخی از مدعیان مذهب از اصل دین دور شده‌اند. برخی دیگر از کاربران نیز عنوان می‌کنند بسیار مضحک است که لباس شخصی را مورد قضاوت قرار می‌دهند اما در پاسخ این کاربران، کاربرانی عنوان می‌کنند که هر شخصی باید مناسب جایگاه خود لباس بپوشند به طور مثال یک استاد دانشگاه نمی‌تواند با هر لباسی در کلاس درس حاضر شوند و افراد باید این موضوع را مد نظر بگیرند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала