دستگیری پارکورکار ایرانی و ماجرای عشق‌بازی او با دوست دخترش +عکس، ویدئو

© AFP 2023 / STRزوج چینی
زوج چینی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دستگیری علیرضا جاپلقی پارکورکار حرفه‌ای ایرانی واکنش‌های کاربران بسیاری را در فضای مجازی به علت و ماجرای این اتفاق به دنبال داشت.

به گزارش اسپوتنیک، علیرضا جاپلقی پارکور ایرانی که به طور حرفه‌ای در رشته پارکور فعالیت می‌کند در چند روز اخیر پس از انتشار تصاویریی با عنوان "طلوع تهران در پل صدر" که علاوه بر حرکات ورزشی مهیج و خطرناک به همراه یک خانم جوان تصاویری از بوسه‌های عاشقانه‌شان نیز منتشر کرد و به دنبال آن با انتشار یک ویدیو اعلام کرد که پلیس فتا او را احضار کرده است اما او از رفتن امتناع کرده است.

 

View this post on Instagram

A post shared by تاپ ترینهای روز (@top10rooz) on


برادر جاپلقی نیز از حضور ماموران در خانه‌شان و دستگیری برادرش خبر داد و عنوان کرد برادرش را به این دلیل بازداشت کرده‌اند که ویدیوهایش "مطابق عرف اسلامی نبوده است". جدایی از شایعاتی که در مورد دستگیری خانم جوان حاضر در ویدئو منتشر شده است، فرمانده انتظامی تهران اعلام کرد که به زودی وی نیز دستگیر خواهد شد.

View this post on Instagram

A post shared by ANTALYA*TÜRKİYE (@nader_aryaee) on

کاربران بسیاری نسبت به این اتفاق واکنش‌های فراوانی نشان دادند که برخی در حمایت از این جوان و برخی در مخالفت با اقدام و تابوشکنی او اظهارنظر می‌کنند و هشتگ می‌زنند. جمع کثیری از کاربران با هشتگ‌‌هایی مانند "بوسه ممنوع"، "عشق ممنوع" و هشتگ‌های مشابه و مرتبط دستگیری یک جوان ورزشکار را تنها به خاطر بوسیدن یک دختر به شدت نقد می‌کنند. برخی دیگر نیز به آزاد بودن "مفسدان اقتصادی" و "رانت‌خواران" اشاره می‌کنند و دستگیری این جوان را در کمتر از ۲۴ ساعت افتخار دستگاه قضایی و امنیتی ایران می‌دانند.

برخی از کاربران، از ایران و شرایط حاکم در آن که بوسیدن در ملا عام جرم اما اعدام در ملا عام آزاد است نقد می‌کنند و گروهی دیگر علت دستگیری او را مرتبط با مفقود شدن پدرش که افسر مبارزه با مواد مخدر بوده می‌دانند اما بسیاری تنها دلیل دستگیری او را بوسه‌ها و رفتار خارج از عرف عنوان می‌کنند و این موضوع را یکی از دلایل فرار و تلاش جوانان ایرانی از این کشور می‌خوانند که در صورت بی‌توجهی به آن در آینده‌ای نه چندان دور ضربه‌ی سنگینی به این کشور خواهد زد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала