حزب‌الله: تا ۲۵ سال دیگر، اسرائیلی در کار نخواهد بود

© AP Photo / Mohammed Zaatariحزب‌الله: تا ۲۵ سال دیگر، اسرائیلی در کار نخواهد بود
حزب‌الله: تا ۲۵ سال دیگر، اسرائیلی در کار نخواهد بود - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان اعلام نمود که اسرائیل ۲۵ و یا حداکثر ۴۰ سال آینده وجود نخواهد داشت و همه زندگی سردار سلیمانی برای قدس بود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنيم، سید هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان اعلام کرد که گروه مقاومت گزینه‌های خود برای مقابله با رژیم اسرائیل را به خوبی می‌شناسد.

نتانیاهو: دولت جدید اسرائیل به مخالفت با ایران و دیوان بین المللی کیفری ادامه خواهد داد - اسپوتنیک ایران
نتانیاهو: دولت جدید اسرائیل به مخالفت با ایران و دیوان بین المللی کیفری ادامه خواهد داد

وی گفت: چیزی که از ماه می سال 2000 تاکنون تغییر کرده این است که مقاومت صلابت بیشتری پیدا کرده است. مقاومت گزینه‌های خود برای مقابله با دشمن را با آگاهی کامل دارد، این در حالی است که اسرائیل در گزینه‌های خود سردرگم است. هدف اصلی ما در منطقه آزادسازی قدس است که بالاخره محقق خواهد شد، اما اینکه این آزادسازی با جنگی بزرگ محقق خواهد شد، هیچ کس نمی‌داند.

عضو ارشد جنبش حزب الله لبنان افزود: صرف نظر از اینکه قدس چگونه آزاد خواهد شد، ما به وظایف خود عمل می‌کنیم و خود را برای مقابله با هر اتفاقی آماده خواهیم کرد.

وی در ادامه گفت که اسرائیل در لبنان نتوانسته معادله جدیدی را تثبیت کند. اسرائیل از اینکه معادلات جدیدی را اعمال کند، نگران است زیرا می‌داند که برای آن هزینه و تبعات دارد. از جمله پیروزی که لبنان در سال 2006 به دست آورده، این بود که به اسرائیل فرصت رسیدن به اهدافش را نداده است.

وی در پایان افزود: در واقع نام شهید حاج قاسم سلیمانی به مساله مقدس قدس گره خورد. همه زندگی سردار سلیمانی مساله قدس بود.

گفتني است، روز گذشته رئیس دولت خودمختار فلسطین اعلام نمود که از همه توافق نامه ها با اسرائیل خارج شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала