ایران باید به دنبال حزب باشد؟

© AFP 2023 / HO/Iranian Presidencyحسن روحانی رئیس جمهور ایران
حسن روحانی رئیس جمهور ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
روحانی: در مقابله با کرونا، به هیچ عنوان از قوه قهریه استفاده نشد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «ایرنا»، حسن روحانی رئیس جمهور ایران اظهار داشت که در مقابله با کرونا، به هیچ عنوان از قوه قهریه استفاده نشد و صرفاً با توصیه به مردم و همدلی و همراهی مردم توانستیم امور را به پیش ببریم و مردم نیز در این زمینه نجابت، همراهی و بینش بالایی از خود نشان دادند.

روحانی با اشاره به اهمیت سرمایه اجتماعی و تقویت آن گفت:«موضوع کرونا نشان داد که نظام از سرمایه اجتماعی بالایی برخوردار است و مردم در روزهای خطر و حادثه همراهی بالایی از خود نشان می‌دهند.

افشاگری در مورد پنهان شدن رهبران حزب کمونیست چین در یک محل ایزوله شده - اسپوتنیک ایران
افشاگری در مورد پنهان شدن رهبران حزب کمونیست چین در یک محل ایزوله شده

اقداماتی که در طول دولت یازدهم در این سه حوزه انجام شد موجب شده که در مواجهه با کرونا حتی در زمینه تخت‌های ویژه بیمارستانی و امکانات و تجهیزات درمانی و پزشکی کمبودی نداشته باشیم.

همچنین اقدامات دولت یازدهم در توسعه فضای مجازی و ارتباطات باعث شده که در این ایام با استفاده از فضای مجازی بتوانیم نیازهای مردم را به ویژه در زمینه آموزش و کسب و کار تا حدود زیادی پاسخگو باشیم.

شرکت‌های دانش‌بنیان نیز در این ایام فعالیت‌ها و دستاوردهای بزرگی داشتند و بسیاری از محصولات آنها در تولید کیت‌های تشخیصی، ونتیلاتور و ماسک ان.۹۵ نه تنها نیازهای داخلی کشور را تأمین می‌کند بلکه از قدرت صادرات این محصولات نیز برخوردار شده ایم.

بی تردید اقدامات دولت در زمینه طرح تحول سلامت، توسعه شبکه ملی اطلاعات و شرکت‌های دانش‌بنیان و نیز توجه به بخش کشاورزی و خودکفایی در بسیاری از محصولات بود که  ‌توانستیم کرونا را مدیریت و کنترل کنیم.

وجود حزب در کشور اهمیت دارد. معتقدم که برای آینده کشور باید به دنبال حزب باشیم و اگر بخواهیم نظام پایدار بماند و تقویت شود، باید دو سه حزب اصلی در کشور ایجاد شود تا به تناوب کشور را اداره کنند».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала