شرح مشخصات ظاهری فرشته‌ی مرگ در ویژه برنامه رمضان +ویدئو

© Fotolia / Karelin Dmitriyتکرار چندین باره کلمه "روسیه" در برنامه ای تلویزیونی آمریکا به دلیل نقص فنی
تکرار چندین باره کلمه روسیه در برنامه ای تلویزیونی آمریکا به دلیل نقص فنی  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تجربه مرگ، شرح دنیای پس از مرگ و فرشته مرگ از زبان کسی که بار دیگر به زندگی برگشته است مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، ویژه برنامه تلویزیونی «زندگی پس از زندگی» که از شبکه چهار سیما در ایام ماه رمضان به روی آنتن می‌رود، برنامه‌ای‌ست از بیان تجربیات مرگ موقت افرادی که در شرایط مرگ قرار گرفتند و به طور موقت روح از جسم آنان جدا شده بود. بخشی از این برنامه که در آن یکی از مهمانان از تجربیات دوران مرگ موقت و دیدارش با فرشته‌ی مرگ می‌گوید مورد توجه جمعی از کاربران در صفحات اجتماعی قرار گرفته است و واکنش‌های برخی دیگر را به دنبال داشته است.

View this post on Instagram

A post shared by صفحه رسمی وب‌سایت برترین‌ها (@bartarinha_news) on

این شخص در توصیف شمایل ملک‌الموت چنین عنوان می‌کند که او پیکری بلند قامت با هیبتی بی‌نظیر و ردایی بر تن، چهره‌ای شاد و فوق‌العاده قابل اعتماد داشتند که در آن لحظه به وی الهام شد که او فرشته‌ی مرگ است.
برخی از کاربران تجربیات مشابه خود با گفته‌های این شخص را بازگو می‌کنند و این موضوع را حقیقت می‌دانند که فرشته‌ی مرگ با چنین ظاهری به سراغ افراد می‌رود و البته جمعی از کاربران به اعمال افراد در این دنیا اشاره می‌کنند و معتقدند ظاهر فرشته‌ی مرگ متناسب با رفتار شخص در این دنیا خواهد بود.

View this post on Instagram

A post shared by 𝑴𝒂𝒓𝑴𝒂𝒓 (@maryamm1368) on

گروهی از کاربران ضمن مخالفت با این نظرات و نپذیرفتن صحبت‌های این جوان، عنوان می‌کنند این نظرات توهم و خرافاتی هستند که نباید به آن توجه کرد. اما گروه دیگری از کاربران در پاسخ به این دسته از کاربران عنوان می‌کنند که باید به این نکته توجه کرد که ندیدن و یا حس نکردن چیزی دلیل بر عدم وجود آن چیز نیست و صرفا به خاطر آنکه موضوعی برای ما قابل درک نیست نباید منکر آن شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала