استوری یک سلبریتی درباره حقوق زنان توسط اینستاگرام پاک شد +عکس، ویدئو

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر بسته شدن صفحه خبرگزاری تسنیم در اینستاگرام
بسته شدن صفحه خبرگزاری تسنیم در اینستاگرام  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
اظهارنظر مهدی کوشکی درباره حق طلاق به دنبال توئیت همسرش با واکنش کاربران در فضای مجازی و هشدار اینستاگرام به وی همراه شد.

به گزارش اسپوتنیک، مهدی کوشکی بازیگر قدیمی تئاتر، تلویزیون و سینما به دنبال توئیت همسرش درباره حق طلاق و در پاسخ به سوال دنبال‌کنندگانش ویدئویی در صفحه‌ی اینستاگرام خود منتشر کرد که با واکنش کاربران و حواشی زیادی همراه شد و از سوی اینستاگرام پاک شد.

View this post on Instagram

A post shared by اخبار هنرمندان (@honare.7om) on

ریحانه پارسا همسر مهدی کوشکی که از او با نام یک بازیگر پرحاشیه یاد می‌شود به تازگی به توئیتر پیوسته و در توئیتی نوشت: «یا بنویس
حق طلاق میدید به زن‌هاتون بعد اسم خودتون رو هم گذاشتید مرد؟
ایموجی هم نزار»
به دنبال این باور ریحانه پارسا، همسر او نیز با انتشار ویدئویی در استوری اینستاگرام خود، هم‌نظر بودن خود را با همسرش اعلام کرد و به این اصل که نباید حق طلاق را به زنان داد تاکید کرد و گفت: «زن باید با لباس سفید بیاد و با کفن سفید هم بره.»

View this post on Instagram

A post shared by بروزترین خبرهای اجتماعی (@picabyte) on

اما این ویدئو توسط اینستاگرام پاک شد و او در پستی دیگر از عدم آزادی بیان در اینستاگرام نوشت که این پست نیز در جای خود واکنش‌هایی را به دنبال داشت. کاربران بسیاری ضمن ابراز تاسف از طرز فکر مهدی کوشکی و همسرش، اقدام اینستاگرام را در پاک کردن نظرات آنان که در یک ویدئو کوتاه منتشر شده بود بسیار به موقع و قابل تقدیر می‌دانند. این کاربران با دیدگاه‌های متفاوتی که به زندگی دارند معتقدند حقوق زنان باید در هر جامعه‌ای حفظ شود و اجازه نداد افرادی با عنوان سلبریتی یا روشن فکر به حقوق آنان لطمه بزنند.

View this post on Instagram

A post shared by Mehdi Koushki مهدى كوشكى (@mehdi_koushki) on

گروهی از کاربران متعجب هستند از اینکه مردی که به این اصل اعتقاد دارد که زن باید با لباس سفید بیاید و با کفن هم برود چگونه پس از دو ازدواج ناموفق و طلاق برای سومین بار برای خود همسری با اختلاف سنی ۱۸ سال انتخاب کرده است! این کاربران اظهارنظر این زوج بازیگر در این‌باره را، تفکرات پوسیده و اعتقاد به برده‌داری می‌دانند و آن را روی واقعی برخی افرادی‌ می‌خوانند که خود را هنرمند و روشن‌فکر می‌نامند اما همچنان تاثیر منفی در جامعه و افکار عمومی دارند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала