تابلوی ساعت مرگ ترامپ در میدان تایمز نیویورک +عکس، ویدئو

اشتراک
تابلوی بزرگی برای نشان دادن آمار مرگ و میر کرونا در نتیجه بی‌توجهی و اقدامات نامناسب رئیس جمهور آمریکا در میدان تایمز در منهتن نیویورک نصب شد.

به گزارش اسپوتنیک، تصاویری از تابلوی بزرگی در یکی از میدان‌های اصلی نیویورک برای یادآوری شمار مرگ و میرها بر اثر ابتلا به بیماری «کووید ۱۹» و مبارزه با ویروس کرونا که لقب «ساعت مرگ ترامپ» گرفته است در فضای مجازی منتشر می‌شود. این تابلو که شمار قربانیان ویروس کرونا را به دنبال شیوع این ویروس در آمریکا نشان می‌دهد توسط «یوجین جارکی»، فیلمساز آمریکایی ساخته شده است. این سازنده نام این تابلو را «ساعت مرگ ترامپ» گذاشته است تا با این کار ضمن یادآوری آمار مرگ و میر کرونا به دلیل بی‌توجهی به اقدامات لازم و شکست رئیس جمهور آمریکا در مهار کرونا از او انتقاد کرده باشد.

View this post on Instagram

A post shared by RES (@res_news) on

کاربران بسیاری ضمن اشاره به نارضایتی مردم آمریکا از عملکرد ترامپ در مواجهه با مسائل و مشکلات فراوان به ویژه مهار کرونا، معتقدند ترامپ برای کشورهای بسیاری دردسرساز شده است و نام این ساعت را برازنده‌ی او می‌دانند. برخی از کاربران ایرانی نیز به شرایط سخت زندگی در ایران، مشکلات اقتصادی و مسائل بسیاری که سبب نارضایتی مردم شده است اشاره می‌کنند و رئیس جمهور ایران را با ترامپ مقایسه می کنند. بعصی از کاربران نیز با نگاه طنزگونه سئوال پرسیدند که ساعت چند است.

View this post on Instagram

A post shared by خبرگزاری صدا و سیما (@iribnews.ir) on

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала