رفع محدودیت های کرونایی: ایتالیا مرزهای خود را می گشاید

© Sputnik / Giorgio Perottino /  مراجعه به بانک تصاویر رفع محدودیت های کرونایی: ایتالیا مرزهای خود را می گشاید
رفع محدودیت های کرونایی: ایتالیا مرزهای خود را می گشاید - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دولت ایتالیا در نظر دارد در چهارچوب تخفیف اقدامات محدود کننده برای مقابله با شیوع نوع جدید ویروس کرونا، از روز 3 ژوئن سال 2020 ممنوعیت مسافرت بین مناطق این کشور را رفع کرده و همچنین اجازه ورود و خروج ازاین کشور را صادر کند.

به گزارش اسپوتنیک، این مطلب در اطلاعیه دفتر مطبوعاتی دولت ایتالیا پس از جلسه شورای وزیران این کشور اعلام شده است.

در این اطلاعیه خاطرنشان شده است ، از تاریخ 3 ژوئن سفر بین مناطق گوناگون ایتالیا تنها در صورت وجود سطح بالای خطر ابتلا به ویروس کرونا ممنوع خواهد بود. همین قاعده در مورد شهروندانی که قصد ورود یا خروج از ایتالیا را دارند ، اعمال  خواهد شد یعنی ممنوعیت دولتی را می توان مطابق با محدودیت های ناشی از مصوبات اتحادیه اروپا و تعهدات بین المللی برای بازدید یا ورود از کشورها و سرزمین هایی اعمال کرد که وضعیت اپیدمیولوژیکی دشوار دارند. علاوه بر این رفت و آمد بین واتیکان یا سن مارینو و مناطق همجوار مجاز خواهد بود. 

ایجاد تست تشخیص سریع پادتن کرونا‌ویروس - اسپوتنیک ایران
ایجاد تست تشخیص سریع پادتن کرونا‌ویروس

ایتالیا از 4 ماه مه، برخی از محدودیت‌های شدیدی که در این کشور از اواسط ماه مارس به واسطه شیوع ویروس کرونا وجود داشت، از میان برداشته است. این کار در رابطه با کاهش تدریجی موارد ابتلا به کرونا در روزهای اخیر صورت می گیرد.

تا به حال 224 هزار نفر در ایتالیا به  کووید ـ 19 مبتلا شده و حدود 32 هزار نفر از مبتلایان جان خود را از دست داده اند. حدود 120 هزار نفر از بیماران کرونایی نیز درمان شده اند.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала