هشدار پزشکان: باید منتظر سرکوب سیستم ایمنی بود

© Sputnik / Vladimir Astapkovich /  مراجعه به بانک تصاویر هشدار پزشکان: باید منتظر سرکوب سیستم ایمنی بود
هشدار پزشکان: باید منتظر سرکوب سیستم ایمنی بود - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یک متخصص گوش و حلق و بینی نسبت به سرکوب سیستم ایمنی پس از کووید 19 هشدار داد.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر زایتسف، متخصص گوش و حلق و بینی گفت: " بروز نارسایی اندام‌های متعدد می تواند یک نتیجه وحشتناک  ناشی از عفونت کرونا‌ویروس باشد. "

این متخصص خاطرنشان کرد: " هرچه فرد شدیدتر به بیماری کرونا مبتلا شود، احتمال این که دوباره به آن دچار شود کمتر است. در این حالت، ویروس سیستم ایمنی بدن را تضعیف می کند، به همین دلیل فرد در حالت سرکوب سیستم ایمنی قرار می گیرد. او همچنین ممکن است به عفونت پارانشیم ریوی، التهاب و تمایل به بیماریهای مزمن ریوی مبتلا شود."

آخرین آمار و جزئیات ویروس کرونا در روسیه - اسپوتنیک ایران
آخرین آمار و جزئیات ویروس کرونا در روسیه

زایتسف گفت: " اگر در سرماخوردگی، SARS یا ARI، التهاب در سطح حفره بینی یا حلق نگه داشته شود، در یک عفونت کرونا‌ویروسی مخاط بینی، احتمالاً سینوس های پارانازال، دیواره حلق خلفی، حنجره، نای، برونش و ریه ها مبتلا می شوند."

به گفته وی، با کرونا‌ویروس آسیب " به معنای واقعی کلمه در اندامهای طبقات " بدن وجود دارد، به همین دلیل وحشتناک ترین نتیجه کرونا‌ویروس این است که  نارسایی اندام های متعدد می تواند ایجاد شود.

پزشک نتیجه گیری کرد: "کرونا‌ویروس می تواند موجب تحریک شرایط حاد شود - یک بیماری پانکراتیت حاد، نارسایی حاد قلبی."

براساس آخرین داده ها، در روسیه بیش از 272 هزار مورد کرونا ویروس کشف شده است، بیش از 63 هزار نفر قبلاً درمان شده اند، 2537 نفر دیگر نیز بر اثر عوارض جان خود را از دست داده اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала