آزمایشات جنگنده سوخو-57 بدون سرنشین

© Sputnik / Maksim Blinov /  مراجعه به بانک تصاویر آزمایشات جنگنده سوخو-57 بدون سرنشین
آزمایشات جنگنده سوخو-57 بدون سرنشین  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
آخرین نسل از جنگنده های روسیه، سوخو 57 در حال گذراندن آزمایشاتی برای پرواز بدون سرنشین است.

به گزارش اسپوتنیک، یک منبع در مجموعه نظامی و صنعتی روسیه گفت: " آخرین جنگنده نسل پنجم روسیه، Su-57 در طی آزمایشاتی، حالت بدون سرنشین را تجربه می کند."

وی گفت: " یک حالت بدون سرنشین بر اساس آزمایشگاه پرواز T-50 ایجاد شده است. خلبان در طول پرواز در کابین خلبان است، اما تنها عملکرد را تحت نظر دارد. "

برتری سوخو-57 روسی بر اف-35 امریکایی - اسپوتنیک ایران
برتری سوخو-57 روسی بر اف-35 امریکایی

Su-57 ، یک جنگنده روسی نسل پنجم است که برای از بین بردن انواع اهداف هوایی، زمینی و سطحی طراحی شده است. این جنگنده اولین بار در سال 2010 پرواز کرد. ترکیبی از قدرت مانور بالا با توانایی انجام پرواز مافوق صوت و همچنین یک مجموعه مدرن از تجیزات، برتری Su-57 را نسبت به رقبا فراهم می کند.

قرارداد تهیه 76 جنگنده Su-57 برای نیروهای هوافضای روسیه در نمایشگاه " ارتش-2019 " منعقد شد. در حال حاضر تست های این هواپیما در حال انجام است که در طی آن عملکرد سیستم های آن بررسی می شود و همچنین شرایط کار موتور مرحله دوم نیز وجود دارد. وزارت دفاع بارها گفته است كه Su-57 با موفقیت در سوریه آزمایش شد.

اولین سری هواپیمای تولیدی که قرار بود در پایان دسامبر 2019 توسط وزارت دفاع تحویل داده شود، در طی پرواز آزمایشی در 24 دسامبر در نزدیکی خاباروفسک سقوط کرد، خلبان موفق شد جان سالم به در برد. پس از این حادثه، مدیرعامل شرکت هواپیمایی متحد، یوری سلیوسار گفت که نتایج کمیسیون سقوط Su-57 برای بهبود این هواپیما استفاده می شود. بعداً، سرگئی چموزوف رئیس شرکت دولتی روستک گزارش داد که تحویل دسته جمعی Su-57 به نیروی هوایی روسیه از سال 2020 آغاز می شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала