نماینده مجلس خبرگان: برخی با استمرار کرونا دارند تعطیلی مجالس مذهبی را مدیریت می‌کنند

© Photo / IRNAنماینده مجلس خبرگان: برخی با استمرار کرونا دارند تعطیلی مجالس مذهبی را مدیریت می‌کنند
نماینده مجلس خبرگان: برخی با استمرار کرونا دارند تعطیلی مجالس مذهبی را مدیریت می‌کنند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سیدابوالحسن مهدوی نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان گفت: مثل این‌که ویروس کرونا در فکر بعضی‌هاست، باید ببینیم افرادی که تصمیم‌گیری می‌کنند متدین هستند یا خیر؛ برخی در استمرار ویروس دارند مجالس مذهبی را مدیریت می‌کنند تا به مطامع خود به راحتی برسند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از عصر ایران ، نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان اعلام کرد گاهی حساسیت‌هایی به اجتماعات دینی وجود دارد اما شایسته است مأموران بهداشت به جاهای دیگر مانند پل خواجو و سی و سه پل سر بزنند.

هشدار دوباره در خصوص افزایش حضور مردم ایران در خیابان ها  - اسپوتنیک ایران
بالاترین تعداد روزانه مبتلایان جدید به کرونا در ایران طی یک ماه اخیر: بیش از 2000 نفر

سیدابوالحسن مهدوی در مورد برگزاری مراسم شب قدر با رعایت نکات بهداشتی خاطر‌نشان کرد: خدا را شکر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری به خوبی انجام شده است، مؤمنین از نظر عقلی و شرعی خود را به رعایت موارد بهداشتی ملزم می‌دانند.

وی با بیان این‌که مسؤولان بهداشت توجه خود را به اجتماعات دیگر سوق دهند بهتر است، گفت: گاهی حساسیت‌هایی به اجتماعات دینی وجود دارد، حساسیت‌هایی که گاهی بی‌جا است اما مردم دین‌دار متدین هستند.

مهدوی با اشاره به این‌که اجتماعات دیگری هستند که محدودیت ها برای مبارزه با کرونا را رعایت نمی‌کنند، عنوان داشت: شایسته است مأموران بهداشت به جاهای دیگر مانند پل خواجو و سی و سه پل سر بزنند، توصیه می‌کنم مسؤولان دقت بیشتری کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала