دوره کرونا: ارتباط ترامپ با معاونش فقط از طریق تلفن است

© AP Photo / Evan Vucciدوره کرونا: ارتباط ترامپ با معاونش فقط از طریق تلفن است
دوره کرونا: ارتباط ترامپ با معاونش فقط از طریق تلفن است - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دونالد ترامپ رهبر آمریکا اظهار داشت در ارتباط با شیوع نوع جدید کروناویروس در کاخ سفید دیگر با مایک پنس معاون رئیس جمهور ایالات متحده دیدار حضوری انجام نداده و فقط از طریق تلفن با او صحبت می کند.

به گزارش اسپوتنیک، رئیس جمهور امریکا در پاسخ به پرسش خبرنگاران گفت: "من مایک پنس نمی بینم و دلم برایش تنگ شده است. ما گفتگو های تلفنی طولانی انجام می دهیم. ما برای مدتی ملاقات حضوری نخواهیم داشت" رئیس دولت ایالات متحده افزود: پنس نیز با کسی ملاقات نمی کند. ترامپ توضیح داد که معاون رئيس جمهور این تصمیم را پس از آن گرفت که کتی میلر سخنگوی وی به کروناویروس  مبتلا شد.

آیا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به تعویق خواهد افتاد؟ - اسپوتنیک ایران
دوره کرونا: آیا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به تعویق خواهد افتاد؟

پیش از این شبکه تلویزیونی سی ان ان  اطلاع داده  بود که پنس در آینده نزدیک به ترامپ نزدیک نخواهد شد.

بتازگی رئیس مجلس نمایندگان کنگره آمریکا بحران کرونا را بزرگترین فاجعه تاریخ ایالات متحده آمریکا دانست. نانسی پلوسی که از منتقدان رئیس جمهور این کشور بار دیگر ترامپ را به بی کفایتی در مبارزه  کرونا  متهم کرد. رئیس مجلس نمایندگان آکنگره مریکا در گفت وگو با شبکه خبری ام اس ان بی سی  یادآور شد که بیش از 80 هزار نفر در ایالات متحده از اثر ابتلا به کرونا جان باخته و  تعداد مبتلایان حدود 1.4 میلیون است. علاوه بر این، 33 میلیون شهروند آمریکا تقاضای دریافت حقوق بیکاری کرده اند.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала