دوره کرونا: آیا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به تعویق خواهد افتاد؟

© AP Photo / Cliff Owenآیا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به تعویق خواهد افتاد؟
آیا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به تعویق خواهد افتاد؟ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مشاور کاخ سفید درباره احتمال تعویق در زمان برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری در کشورش اظهاراتی مطرح کرد که ظاهراً به وقوع این احتمال قوت می‌بخشد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، جارد کوشنر، مشاور کاخ سفید و داماد رییس‌جمهوری آمریکا در گفت‌وگو با تایم به پرسشی درباره احتمال تعویق در زمان برگزاری انتخابات ماه نوامبر بیان کرد، برای اظهارنظر در این باره هنوز خیلی زود است و در این باره اطلاعی ندارد.

او در این باره که آیا ممکن است این انتخابات با توجه به شرایط کرونایی در تاریخی بعد از سوم نوامبر برگزار شود، تصریح کرد: تصمیم‌گیری در این زمینه برعهده من نیست. من مطمئن نیستم که می‌توانم کدام‌یک (تعویق یا عدم تعویق ) را تصدیق کنم اما در حال حاضر برنامه این است.

کرونا بزرگترین فاجعه تاریخ آمریکا بود - اسپوتنیک ایران
کرونا بزرگترین فاجعه تاریخ آمریکا بود

کوشنر ادامه داد: امیدواریم تا سپتامبر، اکتبر و نوامبر، کار خود را با آزمایش‌ها و تمامی اقداماتی که امتحان می‌کنیم تا جلوی شیوع مجدد بیماری در آینده را بگیریم، تمام کرده باشیم.

مشاور کاخ سفید خاطرنشان کرد، به اعتقاد او، در صورت بازگشایی مشاغل در آمریکا و شیوع مجدد کرونا پس از آن، اعمال مجدد محدودیت‌ها بسیار دشوار خواهد بود.

او همچنین اظهار کرد: هر کاری خطراتی دارد اما رییس‌جمهوری بار 30 میلیون آمریکایی را بر دوش می‌کشد که شغلشان را به دلیل این تلاش تاریخی برای نجات جان افراد از دست‌ داده‌اند.

کوشنر درباره هشداری که از سوی آنتونی فائوچی، مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی در آمریکا و عضو ارشد ستاد مقابله با کرونای کاخ سفید نسبت به بازگشایی زودهنگام داده شده است، تصریح کرد: توصیه او باید در کنار عوامل دیگر لحاظ شود.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала