صدور اجازه اقامت در روسیه در صورت خرید ملک

© Sputnik / Vladimir Vyatkin /  مراجعه به بانک تصاویر صدور اجازه اقامت در روسیه در صورت خرید خانه
صدور اجازه اقامت در روسیه در صورت خرید خانه  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در روسیه تصمیم گرفته شد كه پس از خرید املاک و مستغلات ، اجازه اقامت را برای كارآفرینان خارجی صادر كنند.

به گزارش اسپوتنیک، لایحه مربوطه توسط وزارت توسعه اقتصادی و تجارت روسیه تهیه شده است. در این نهاد انتظار دارند که به این شکل سرمایه گذاران خارجی به روسیه جذب شوند و  اطمینان دارد که کارآفرینان خارجی نسبت به چنین پیشنهادی واکنش مثبت نشان خواهند داد اما در انتظار افزایش شدید تقاضاهای دریافت تابعیت روسیه نیستند.

توضیح داده می شود که معیارهای املاک و مستغلات کافی برای اخذ اجازه اقامت توسط دولت تعیین می شود.

 میدان سرخ مسکو - اسپوتنیک ایران
ثبت اقامت خارجیان در روسیه آسان‌تر می‌شود

در 24 آوریل ، ولادیمیر پوتین ، رئیس جمهور روسیه قانونی را به منظور تسهیل دریافت تابعیت روسیه امضا کرد. قانون جدید اجازه می دهد تا خارجیان  بدون امتناع از تابعیت کشور خود ، تابعیت روسیه را درخواست کنند. اکنون فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر روسیه که بعد از فارغ التحصیلی به مدت یک سال در این کشور کار کرده باشند، می توانند با تشریفات ساده تابعیت روسیه را دریافت کنند.

علاوه بر این ، دارندگان گذرنامه های اتحاد جماهیر شوروی که در جمهوری های شوروی سابق و بدون تابعیت زندگی می کنند برای به دست آوردن تابعیت روسیه به روشی ساده دیگر مثل سابق نباید حتما به مدت سه سال در فدراسیون روسیه زندگی کرده و داشتن منبع قانونی درآمد خود را ثابت کنند.

در ماه مارس قانونی تصویب شد که اخذ تابعیت روسیه برای اوکراینی ها و بلاروس ها را ساده کرد. منظور لغو قاعده مصاحبه ها برای ارزیابی سطح تسلط به زبان روسی است. همچنین مدت زمان بررسی درخواست های دریافت تابعیت روسیه از شش ماه در سابق به سه ماه کاهش یافته است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала