ازدواج موقت مرد جوان با دختر ۹ ساله در ازای پرداخت اجاره‌ خانه +ویدئو، عکس

© Depositphotos.com / apichart609@gmail.comکودکی که مغزش روی بینی است + عکس
کودکی  که مغزش روی بینی است + عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فردی در یک ویدئو از رضایت پدری برای صیغه شدن دختر ۹ ساله‌اش با او به جای بهای اجاره خانه صحبت کرد که این موضوع مورد انتقاد تند کاربران در صفحات اجتماعی قرار گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، انتشار ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی با مضمون "کودک آزاری" که در آن مرد جوانی مدعی شده است یک دختر ۹ ساله را با رضایت پدر و برادرش در ازای پرداخت اجاره‌ خانه‌شان صیغه کرده است و این رابطه را لذت‌بخش خوانده، خشم و موجی از واکنش‌های کاربران را به دنبال داشته است. این موضوع علاوه بر واکنش‌های فراوان کاربران در صفحات اجتماعی، موجب خشم فعالان حقوق کودکان نیز شده است که نسبت به وضعیت کودک آزاری، کودک همسری و کودکان کار در ایران معترض هستند.

View this post on Instagram

A post shared by نیوز 365 (@news365.days) on

بسیاری از کاربران معتقدند اگر این موضوع صحت داشته باشد علاوه بر برخورد جدی با این فرد باید با پدر و برادر آن دختربچه نیز برخورد شود و اقدامات قضایی صورت گیرد. ‏کاربران این فرد را بیمار جنسی می‌دانند و از شنیدن صحبت‌های او به شدت عصبانی هستند. آنها معتقدند عقاید ییمارگونه‌ی بسیاری درباره غیرت، صیغه و ازدواج در جامعه ایران رایج است و این بدین دلیل است که با مسائل به صورت موردی برخورد می‌شود، در حالی‌که باید قوانین سختگیرانه‌ای برای تمام افراد دخیل در چنین اتفاقاتی در نظر گرفته شود.

جمعی از کاربران نیز عنوان می‌کنند پلیس فتا به سرعت این افراد را مورد پیگرد قرار خواهد داد، اما باید با چنین افرادی برخوردی عبرت‌آموز صورت گیرد. گروهی از کاربران نیز بر این باورند که نباید به انتشار این قبیل ویدئوها در فضای مجازی توجه چندانی نشود چراکه آنها با قصد ایجاد حواشی و بدبینی به دین اسلام و اعتقادات شیعه چنین ویدئوهایی را در صفحات اجتماعی منتشر می‌کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала