کرونا در ایران؛ شرایط ناپایدار تهران

© Sputnik / Anton Bystrov /  مراجعه به بانک تصاویر کرونا در ایران؛ شرایط ناپایدار تهران
کرونا در ایران؛ شرایط ناپایدار تهران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس ستاد فرماندهی مدیریت بیماری کرونا در تهران از کاهش ۸.۵ درصدی بستری بیماران جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های این استان خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا زالی، رئیس ستاد فرماندهی مدیریت بیماری کرونا در تهران اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته میزان بستری بیماران جدید کرونایی در بخش عادی بیمارستان ها و مراکز درمانی ۵ درصد کاهش پیدا کرده و در مجموع تعداد بیماران بستری در بخش‌های عادی و ویژه حدود هشت و نیم درصد کاهش داشته است. همچنین میزان افراد بهبود یافته و ترخیص شده از بیمارستان‌های تهران در حدود ۴ درصد رشد پیدا کرده است.

پیامدهای کرونا برای شهرداری تهران اعلام شد - اسپوتنیک ایران
پیامدهای کرونا برای شهرداری تهران اعلام شد

زالی تصریح کرد: شرایط تهران به دلیل تراکم جمعیتی و معدل بالای حمل و نقل و ترافیک درون شهری نسبت به سایر استان‌های کشور متفاوت است، از مردم تقاضا داریم که فاصله گذاری اجتماعی و دیگر مسائل بهداشتی را به طور کامل و دقیق رعایت کنند. فاصله گذاری اجتماعی در شب اول قدر مورد توجه قرار گرفت و به خوبی این مراسم انجام شد.

رئیس ستاد فرماندهی مدیریت بیماری کرونا در تهران افزود: میزان ابتلای مردم به بیماری کووید ۱۹ بین ۵ تا ۱۴ روز بعد مشخص می‌شود و میزان فوتی‌های ناشی از بیماری کرونا نیز حدود یک ماه بعد در ارزیابی‌ها خودش را نشان خواهد داد.

وی در انتها تاکید کرد: شرایط استان تهران متفاوت و ناپایدار است و باید مردم بهداشت فردی و فاصله گذاری اجتماعی را به طور دقیق رعایت کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала