اثر هنری ابر پرستار برای حمایت از کادر درمانی مقابله با کرونا +عکس

اشتراک
پرستاران قهرمان، اثر هنری جدید بنکسی هنرمند خیابانی با استقبال کاربران در فضای مجازی همراه شده است.

به گزارش اسپوتنیک، هنرمند خیابانی بریتانیایی اثر جدیدی از یک ابر پرستار به تصویر کشیده است و آن را در بیمارستان ساوتهمپتون جهت حراج و جمع‌آوری کمک مالی به سازمان خدمات بهداشت ملی انگلستان ارائه داده است. این گرافیتی کار و فعال سیاسی که آثارش با مضامین سیاسی و اجتماعی در خیابان‌‌ها و بر روی دیوارها یا پل‌ها نقش می‌بندد در آخرین اثر خود برای ادای احترام به ابر قهرمانان واقعی این روزها که به دنبال شیوع بیماری کرونا در حال انجام خدمت هستند، نقاشی سیاه و سفیدی را در نزدیکی ساختمان اورژانس بیمارستان ساوتهمپتون یکی از مراکز عمومی مقابله با کرونا با همکاری مدیران بیمارستان نصب کرد که در آن کودکی را نشان می‌دهد که با یک عروسک پرستار که ماسک بر صورت دارد بازی می‌کند، در حالی‌که ابر قهرمانانی مانند بتمن و اسپایدرمن کنار گذاشته شده‌اند.

View this post on Instagram

A post shared by euronews persian (@euronews_persian) on

این هنرمند در یادداشتی برای کارکنان مراقبت‌های بهداشتی این بیمارستان نوشته است: «از همه کارهایی که انجام می‌دهید متشکرم. من امیدوارم که این اثر این مکان را کمی روشن کند، حتی اگر اثر سیاه و سفید است.»
او همچنین در یک پست اینستاگرامی همزمان با روز ملی پرستاران در ایالات متحده منتشر کرد و نوشت: «تغییر بازی.»

View this post on Instagram

A post shared by VIDA DE ENFERMEIRA (@enf.comamor18) on

کاربران بسیاری ضمن تحسین این اثر هنری، معتقدند این اثر خلاقانه بسیار ارزشمند است که ارزش واقعی پرستاران، کادر درمانی را به تصویر کشیده است و آنان را قهرمان واقعی دنیای ما عنوان می‌کنند. این کاربران همچنین عنوان می‌کنند حتما که نباید قهرمانان بال پرواز داشته باشند، تخیلی و در میدان جنگ باشند، قهرمانان واقعی در میدان عشق با دل و جان حضور دارند و اینکه قهرمانان به وقت عمل قهرمانان واقعی‌اند نه در سخن.

View this post on Instagram

A post shared by HappyClayLab (@happyclaylab) on

جمعی از کاربران نیز بر این باورند که گاهی انسان‌ها نیاز به یک تلنگر دارند و این اثر هنری متفاوت را بسیار هوشمندانه توصیف می‌کنند که زمینه قدردانی از کادر درمانی را با قهرمان خواندن آنان فراهم کرده است. جمع دیگری از کاربران به موضوع حراج این اثر هنری بر روی بوم اشاره می‌کنند و احتمال می‌دهند بیش از ۵ میلیون پوند به گالری لندن فروخته شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала