ایلان ماسک قوانین قرنطینه را زیر پا گذاشت

© AP Photo / Marcio Jose Sanchezایلان ماسک قوانین قرنطینه را زیر پا گذاشت
ایلان ماسک قوانین قرنطینه را زیر پا گذاشت - اسپوتنیک ایران
اشتراک
با وجود دستور مقامهای ایالتی آمریکا درباره خودداری صنایع از تولید، شرکت خودروسازی تسلا تنها کارخانه تولید خودروهای برقی خود را در کالیفرنیا بازگشایی کرده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از رویترز، ایلان ماسک، مدیرعامل این شرکت، دیروز دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۱ مه در پیامی که از طریق حساب شخصی خود در توییتر منتشر کرد آغاز فعالیت این کارخانه را رسما اعلام کرد.

اوایل هفته جاری، مدیر عامل تسلا تهدید کرده بود که به دلیل تعطیلی های اجباری در ایالت کالیفرنیا، کارخانه خود را از این ایالت به ایالت های تگزاس یا نوادا منتقل خواهد کرد.

این اقدام ماسک باعث ایجاد رقابت در مشاغل و همچنین تلاش مقامات ایالت های دیگر برای جلب توجه این مدیر میلیاردر و کشاندن کارخانه او به ایالت خود شده است.

ماسک در توئیتی اعلام کرد که تولید از روز دوشنبه از سر گرفته می شود و افزود که او نیز به کارگران در خط مونتاژ می پیوندد. وی همچنین نوشت: اگر کسی قرار است دستگیر شود، می خواهم که فقط من باشم.

​مقامات بهداشت و درمان بخش آلامدا، جایی که کارخانه فریمانت تسلا در آن واقع شده است، دوشنبه شب اعلام کردند که آنها از این موضوع مطلع هستند که تسلا فراتر از قوانین قرنطینه فعالیت خود را از سر گرفته است و به این شرکت اطلاع داده اند که نمی تواند بدون تایید بخشداری فعالیت کند.

بر اساس قوانین قرنطینه بخشداری آلامدا، تخلف از این قوانین با مجازات حبس و یا جریمه و یا هردو همراه خواهد بود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала