کنایه مداح اهل بیت به حسن روحانی +ویدئو

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / حسن روحانی، رئیس جمهور ایران
حسن روحانی، رئیس جمهور ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سید رضا نریمانی در روضه‌ خوانی‌‌ به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی (ع) با بیتی به کنایه از حسن روحانی یاد کرد که واکنش کاربران را به دنبال داشته است.

به گزارش اسپوتنیک، روضه‌ای توسط ابوحمزه سید رضا نریمانی به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی (ع) از تلویزیون ایران پخش شد که در آن، او با خواندن ابیاتی به کنایه از حسن روحانی رئیس‌جمهور ایران پرداخت. او در این روضه‌خوانی گفت: «با نام تو روحانی اینجا جلوه کرده است هرکس که نامش شد حسن ،حتما حسن نیست!
بشکن تمام قفل‌ها را ناز شستت داری کلید باب جنت را به دستت.»

View this post on Instagram

A post shared by RES (@res_news) on

با انتشار ویدئو مربوطه در صفحات اجتماعی این موضوع با واکنش‌های متفاوت کاربران در فضای مجازی همراه شد. کاربران بسیاری به سبک و صدای دلنشین این مداح جوان اشاره می‌کنند و کار او را می‌پسندند. این کاربران معتقدند کنایه نریمانی به روحانی بسیار به جا بوده است و با تحسین او، عنوان می‌کنند که او حرف دل غالب مردم این را زده است. این کاربران همچنین عنوان می‌کنند که ممکن است این کنایه‌ها کارساز شود و شرایط و زندگی سخت حاکم در ایران بهبود یابد.

اما برخی از کاربران استفاده از جملات کنایه‌آمیز به رئیس‌جمهور ایران و برخی از مسئولین را نادرست می‌دانند و عنوان می‌کنند چند سالی‌ست که این موارد در سریال‌ها، شعر و روضه خوانی‌ مداحان بسیار به چشم می‌خورد و افراد مختلف اقدام به استفاده از جملات پرمعنی و کنایه‌آمیز می‌کنند اما از آن جهت که ممکن است این موضوع به یک عادت و رفتار معمول در جامعه درآید بهتر است بیشتر در استفاده از این جملات دقت کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала