انتقال مجروحان حادثه ناوچه کنارک به چابهار

© AP Photo / Steve Helberانتقال مجروحان حادثه ناوچه کنارک به چابهار
انتقال مجروحان حادثه ناوچه کنارک به چابهار - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر از انتقال مجروحان حادثه ناوچه ایرانی به بیمارستان امام علی چابهار خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، مهران امینی فرد، رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر اعلام کرد که ۱۲ نفر از حادثه دیدگان ناو کنارک در بیمارستان امام علی چابهار بستری هستند.

ناوچه ایرانی به اشتباه هدف قرار گرفته شد - اسپوتنیک ایران
ناوچه ایرانی به اشتباه هدف قرار گرفته شد

وی گفت: شب گذشته پس از اطلاع از حادثه و مجروح شدن تعدادی از خدمه و پرسنل ناوچه کنارک تعداد ۱۰ آمبولانس به اسکله هفت تیر اعزام شدند و مجروحان را به بیمارستان منتقل کردند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر افزود: در مجموع ۱۶ نفر به بیمارستان امام علی انتقال یافتند که یک نفر فوتی، سه نفر سرپایی درمان، ۲ نفر در مراقبت های ویژه و یک نفر جراحی و ۱۲ نفر تاکنون بستری هستند.

روابط عمومی منطقه یکم دریایی بندرعباس از بروز حادثه برای یکی از شناورهای سبک این منطقه در محدوده آبهای بندر جاسک خبر داد.

بعدازظهر روز گذشته در حین انجام تمرین دریایی توسط تعدادی از شناورهای نیروی دریایی ارتش، شناور پشتیبانی سبک کنارک دچار حادثه شد که تا کنون شهادت یک نفر محرز و تعدادی نیز مجروح شده اند. ابعاد حادثه در دست بررسی دقیق کارشناسان فنی است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала