ادعای عجیب مدونا درباره ضد ویروس بودن بدنش

© AFP 2023 / Ben STANSALLادعای عجیب خواننده مشهور درباره ضد ویروس بودن بدنش
ادعای عجیب خواننده مشهور درباره ضد ویروس بودن بدنش
 - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ادعای مدونا درباره ضدویروس بودن بدنش، به سوژه داغ کاربران شبکه های اجتماعی تبدیل شده است.

به گزارش اسپوتنیک، مدونای ۶۱ ساله گفته بود که مدتی پیش به ویروس کرونا مبتلا شده و بهبود یافته است.

مدونا درخصوص نحوه‌ی ابتلای خود به ویروس کرونا شرح داد که وقتی در پاریس اقامت داشته به این ویروس مبتلا شده و در ابتدا فکر کرده آنفلوآنزای فصلی گرفته است و بعد از مدتی متوجه شده که بیماری اش کووید ۱۹ است. 

مدونا در حساب کاربری شخصی خود در اینستاگرام برای هواداران و طرفدارانش نوشت: من ممنونم که می‌توانم بخشی از پشتیبانی تحقیقاتی برای پیدا کردن درمان کووید۱۹ باشم. و فقط برای توضیح شرایط برای افرادی که ترجیح می دهند تیترهای جنجالی را به جای انجام تحقیقات خود در مورد ماهیت این ویروس باور کنند، باید بگویم که من بیمار نیستم.

مدونا نوشت: وقتی آزمایش بر روی آنتی بادی‌ها مثبت است، این بدان معنی است که شما به ویروس آلوده شده اید، در پایان تور من در پاریس بیش از ٧ هفته پیش همراه بسیاری از هنرمندان دیگر که در اجرای من شرکت داشتند، در آن زمان همه ما فکر می‌کردیم که به آنفلوآنزای خیلی بدی مبتلا شده‌ایم. خدا را شکر که اکنون همه ما در سلامت هستیم.

مدونا ملکه پاپ آمریکایی پیشتر ادعا کرده بود در خون او آنتی ویروس کرونا وجود دارد و بسیاری حرف او را باور نکردند، اما گویا مدونا به تازگی صحت چنین ادعایی را ثابت کرده است و پس از بهبود یافتن از این بیماری مثل تام هنکس و همسر او ریتا ویلسون، پزشکان از پلاسمای خون او برای انجام آزمایشات درمان کرونا استفاده کرده‌اند؛ دانشمندان می‌گویند خون افراد بهبود یافته از کرونا سرشار از آنتی‌های مقاوم در برابر این ویروس کشنده است که می‌تواند در درمان کرونا و کشف واکسن آن مؤثر باشد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала