اهدای جهیزیه به نوعروسان

© Fotolia / Yakimenkoantonاهدای جهیزیه به نوعروسان
اهدای جهیزیه به نوعروسان - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سردار یزدی: ۲۰ هزار سری جهیزیه برای نوعروسان نیازمند پیش‌بینی شده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «فارس»، فرمانده سپاه تهران اعلام کرد که 2۰ هزار سری جهیزیه برای نوعروس‌های نیازمند پیش بینی شده که تا پایان ماه مبارک‌رمضان اهدا خواهد شد.

سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه تهران بزرگ اظهار داشت:«علاوه بر ارائه کمک‌های مومنانه به خانواده‌های نیازمند تهران بزرگ‌ که از قبل مورد شناسایی قرار گرفتند، مقرر شده هر مسجدی در تهران ۲۰ سری جهیزیه برای نوعروس‌های نیازمند اهدا کند که بدین ترتیب در پایان ماه مبارک رمضان ۲۰ هزار سری جهیزیه آماده خواهد شد.

نمایشگاه جهیزیه ایرانی در تهران - اسپوتنیک ایران
نمایشگاه جهیزیه در تهران

برای اشتغال و درمان خانواده‌های نیازمند نیز سپاه تهران بزرگ‌ برنامه‌هایی را با کمک شهرداری تهران و سایر دستگاه‌ها پیش‌بینی کرده که درباره جزئیات این کمک‌ها نیز بزودی اطلاع رسانی خواهد شد.

تعداد 100 هزار بسته معیشتی توزیع خواهد شد. ارزش هر یک از این بسته‌ها که به کمک برخی نهادها مثل شهرداری، بسیج، بنیاد مستضعفان و کمیته امداد آماده شده 300 هزار تومان است. تلاش ما این است به نیازمندان به خصوص در شرایط فعلی که بحران کرونا در کشور وجود دارد، کمکی شده باشد.

مرحله سوم کمک همدلانه هم در عید سعید فطر آماده خواهد شد؛ البته این کمک‌ها در طول سال هم ادامه خواهد داشت، بر این اساس تلاش می‌کنیم دو بسته معیشتی دیگر نیز برای نیازمندان تهیه و توزیع کنیم».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала