نامزد سمت وزارت نیروی دریایی آمریکا: شخصاً ناظر فعالیت زیردریایی های روسی بودم

© Sputnik / Georgy Zimarev /  مراجعه به بانک تصاویر نامزد سمت وزارت نیروی دریایی آمریکا: شخصاً ناظر فعالیت زیردریایی های روسی بودم
نامزد سمت وزارت نیروی دریایی آمریکا: شخصاً ناظر فعالیت زیردریایی های روسی بودم - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کنت براتیوایت نامزد سمت وزیر نیروی دریایی ایالات متحده به کمیته نیروهای مسلح در مجلس سنای این کشور اعلام کرده است که وی شخصاً زیردریایی های روسی را در حین رزمایش نیروی دریایی نروژ مشاهده نموده است.

به گزارش اسپوتنیک، بریتوایت در شهادت های  کتبی خود به کمیته نوشته است : " به موازات آنکه مخالفان ما به پیشرفت سیستم های جنگی خود ادامه می دهند ، عملیات جنگی زیر آبی دارد به پالش هر چه بزرگتری  تبدیل می شود. من هنگامی که سفیر ایالات متحده در نروژ بودم ، این را از دست اول دیدم. من این فرصت را داشتم که به عنوان بخشی از همکاری و همکاری تنگاتنگ با نروژی ها برای شناسایی و ثبت حرکات زیردریایی های روسیه در منطقه قطب شمال ، سوار زیر دریایی نروژ شوم". اما او نگفت این اتفاق در چه زمانی و کجا  رخ داده  است.

روش جدید روسیه برای دفاع از زیردریایی هایش
 - اسپوتنیک ایران
روش جدید روسیه برای دفاع از زیردریایی های خود

وی افزود: "وزارت نیروی دریایی با  تکامل مداوم نیروهای تهاجمی زیر دریایی  از جمله زیر دریایی های ضربتی و  همچنین وسایل زیردریایی بدون سرنشین آینده و نیروهای دفاعی ضد زیردریایی ، برتری ما را در زیر آب حفظ خواهد کرد."

کنت براتیوایت ، دریاسالار بازنشسته و کارآفرین سابق ، از سال 2018 به عنوان سفیر ایالات متحده در نروژ خدمت کرده است. در مارس امسال دونالد ترامپ، رئیس جمهور امریکا  وی را به عنوان وزیر نیروی دریایی آمریکا در پنتاگون معرفی كرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала