انتقاد موسس تلگرام از زندگی در آمریکا

© Flickr / TechCrunchانتقاد موسس تلگرام از زندگی در آمریکا
انتقاد موسس تلگرام از زندگی در آمریکا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پاول دوروف، خالق شبکه اجتماعی VKontakte و پیام رسان تلگرام اعلام کرد دره سیلیکون در ایالات متحده و آمریکا در مجموع بهترین مکان برای زندگی و کار نیست.

به گزارش اسپوتنیک، دوروف به این شکل در مورد فیلم تهیه شده توسط یوری دود، وبلاگ نویس روس درباره کارآفرینان و برنامه نویسان نقل مکان کرده به سانفرانسیسکو و مناطق اطراف اظهار نظر کرد.

به گفته دوروف ، ایالات متحده یک کشور پلیسی بوده  و سیستم بهداشت و درمان آن"گران و ناکارآمد" است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: درصد زندانیان در ایالات متحده ده برابر بیشتر از فنلاند، آلمان یا هلند است.

حمایت قاطع اسنودن از پاول دوروف + عکس - اسپوتنیک ایران
حمایت قاطع اسنودن از پاول دوروف + عکس

وی تأکید کرد: "شاید  فکر کنید این مسئله به شما مربوط نمی شود اما من چندان مطمئن نیستم : حداقل یکی از کارآفرینانی که در این فیلم به تبلیغ دره سیلیکون  می پردازند ، خود را از اقدامات ناعادلانه نهاد های انتظامی آمریکا و جاسوسی و پیگرد از سوی  آنها آسیب دیده اند ."

علاوه بر این ، دوروف نوشت که در ایالات متحده مالیات های بالا و در سان فرانسیسکو ، زندگی فرهنگی محدود  وجود دارد.

به گفته این کارآفرین روس ، کیفیت آموزش متوسطه در آمریکایی پایین تر از سایر کشورهای توسعه یافته است. وی یادآور شد: در مسابقات جهانی برنامه نویسی ، ایالات متحده مقام های اول را بسیار کمتر از چین یا روسیه از ان خود کرده است.

دوروف خاطرنشان كرد كه بازار آمریكا در این قرن چشم اندازهای ضعیفی دارد و رفتن به ایالات متحده شبیه خرید سرمایه در زمان رسیدن ارزش آن به بالاترین سطح خواهد بود.

وی در پایان گفت: "ایالات متحده بهترین مکان برای زندگی و یا اداره تجارت IT نیست."

الکسی پوشکوف، عضو شورای فدراسیون، مجلس علیای پارلمان روسیه ضمن  ارزیابی سخنان دوروف ، گفت که (غیر از آمریکا) کشورهای دارای قدرت رقابت دیگری نیز وجود دارند.

پوشکوف در توییترنوشت: "پاول دوروف دلایل زیادی را ذکر کرد که چرا آمریکا بهترین مکان برای مهاجرت نیست. او مراقبت های بهداشتی ، آموزش متوسطه و سطح برنامه نویسی (در این کشور) را مورد ارزیابی انتقادی قرارداد."

به گفته این سناتور روس ، سایر کشورها در زمینه فناوری اطلاعات با موفقیت با ایالات متحده رقابت می کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала